Gå til innhold

connect 3d 9500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over til noe annet. Har kjøpt det samme kortet som dere connect3d 9500.. Men har problemer med å få tv-out funk til å fungere bra. Har satt PAL B men får fortsatt svart/hvitt på tv'n min. Bruker S-VIDEO kabelen som fulgte med. Noen av dere andre som har noe trøbbel eller vet svaret?

Lenke til kommentar

Jeg mottok c3d 9500np fra ps data for noen dager siden - har forsøkt å modde det både med rivatuner og wizzard sin patch - det funke forsåvidt greit det - det ble veldig raskt, men så fikk jeg disse hersens forstyrrelsene på skjermen (checkerboards) UFLAKS ser det ut til..... Er det noe som kan gjøres med eller er jeg nødt til å være fornøyd med et 9500 np??

Lenke til kommentar

Kan bare bekrefte at de c3d9500 kortene som ps data hadde på tilbud var de med rød pcb og minne i L form ... Kjører som 9700 hos meg i hvert fall, ingen checkerboards eller noe :D

Har teste litt overklokking, kjører helt fint på 325/310

 

Ser ut som at det er ett av tre kort som kan kjøre helt fint på 9700 hastighet, i følge de her

http://www.hardforum.com/showthread.php?po...stid=1024262089

 

Glitrende kjøp for min del, men var forbedredt på at det kanskje kunne blitt ett greit kjøp (hvis modding ikke hadde funket)

 

Aner ikke om de kortene som ps data har nå er samme type, hvis de er så er det billig for ett kjempekort :woot:

 

noodle

Lenke til kommentar

Mitt kort fikk jeg ikke moddet til noe. :grumpy:

 

Jeg har prøvd alt av disable Hyper-Z osv, force Hyper-Z bus til 16-bit. Alt slikt.

 

Men jeg får 2400 i Fill Rate (multi-texures), så de 8 pipelinesene er helt fine. Men, det er noe annet defekt på kortet..

I ALLE games så blir det bare store firkanter bare.

 

Noen som har tips ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...