REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Endelig! litt over 10 timer uten strøm nå. Hele familien kom over da, så var kos. but still. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 uff høres kjedelig ut! hvor da? sørlandet? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Du har vært dypt savnet, Loso Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 dakar.. du må ha fryst stumpen av deg. 10 timer uten strøm... *brr* Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Sørlandet ja. Var helt utrolig kaldt. Er det forsåvidt nå også da. Men var helt jævlig sånn 22-23 tia. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=517863 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det bare i Arendal og området rundt der at strømmen har hvert borte? Sitter å lurer på om den har hvert vekke hjemme i kr.sand mens jeg har hvert borte Lenke til kommentar
alright Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Strømmen blacka helt her i fra 19 til 21 ca. (Bor på Nesbyen i Hallingdal.) Var selvfølgelig bare en elektriker på vakt i dag... Veit ikkehva som var problemet, men var vel noe med trafoene tror jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg mista ikke strømmen heldigvis, men noen naboer som bor rett ved oss mista strømmen. Og alle gatelysa og kjøpesenteret (kan se Harebakken, for de som vet hva det er) rett ved oss. Vi kunne se ut, og så bare mørke, mens vi satt og hadde det godt og varmt. Bor akkurat på grensa mellom to strømnett. Er bare kjipt når det slår andre veien, og vi ikke har strøm, men vi kan se nærmeste nabo med strøm. Endret 23. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg mista ikke strømmen heldigvis, men noen naboer som bor rett ved oss mista strømmen. Og alle gatelysa og kjøpesenteret (kan se Harebakken, for de som vet hva det er) rett ved oss. Vi kunne se ut, og så bare mørke, mens vi satt og hadde det godt og varmt. Bor akkurat på grensa mellom to strømnett. Er bare kjipt når det slår andre veien, og vi ikke har strøm, men vi kan se nærmeste nabo med strøm. Bor du ved busstasjonen da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei. Bor nesten ved Torsbuåsen. Så jeg kan se ned på Tamburodden og hen på Harebakken og E18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå