Nitrius Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har en Func 1030 Archtype, men syns ikke den fungerte så bra som den gjorde når jeg hadde G5'en. Så hva slags musematte er en bra kombinasjon sammen med Deathadder? Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hmm.. Steelpad 5 l eller Revoltec Fightmat funKer fett ! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vil sterkt anbefale 5L, prøvd mange av steelpad mattene og 5L er den beste! Hvis du ikke vil betale så mye så er Steelpad Qck+ et godt alternativ; ) Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Qpad ct large er jo veldig bra Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Qpad ct large er jo veldig bra De fleste jeg kjenner som har hatt steelpad har gått over til Qpad med razer. Har det selv med deathadder, var litt kult på tg for alle satt med razer og qpad ct bortover rekka. Har en gammel midsense matte som jeg ikke fikk bytta ut før tg, de holder lenge å er like gode. Bortsett fra at de blir litt mer "seige" da. Den matta er nå 3 år og pappa fikk den til sin populous/aoe gaming Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Qpad ct large er jo veldig bra De fleste jeg kjenner som har hatt steelpad har gått over til Qpad med razer. Har det selv med deathadder, var litt kult på tg for alle satt med razer og qpad ct bortover rekka. Har en gammel midsense matte som jeg ikke fikk bytta ut før tg, de holder lenge å er like gode. Bortsett fra at de blir litt mer "seige" da. Den matta er nå 3 år og pappa fikk den til sin populous/aoe gaming Har Deathadder og qpad ct her å Den glir utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå