Futurama Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har to pcer her som skal formateres ,men fikk problemer med den ene. Har to forskjellige CD-er med xp pro. Problemet er at den ene cden er veldig oppstripet,og da jeg prøvde å innstallere xp ,fikk jeg hele tiden beskjed om å sette i cden. Så jeg satte i den andre cden jeg har ,men den nektet også å gå videre pga.at da fikk jeg beskjed om at produkt key var feil. Trodde cden kunne brukes på flere pcer ,siden en har produkt keyen? Noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det kommer an på hva slags cd(er) du har brukt til å installere, og hva slags lisensnøkkel du prøver å skrive inn. Dersom du har en vanlig Windows XP Professional cd, og du prøver å skrive inn produktnøkkelen som står på PC-en så vil det ikke fungere, da nøkkelen som står på PC-en er en OEM lisensnøkkel. Dersom dette er tilfellet er du altså nødt til å ha Windows XP Professional OEM cd for at lisensnøkkelen skal godtas. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Dette kommer da an på hvilken "type" key man har. Om det er en OEM key og en cd med corporate lisens feks vil det jo ikke fungere. Edit:Ja vi besvarte vist spørsmålet samtidig. Endret 21. mars 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 ok,ser nå på den cden som er ripete at det står skoleversjon. Hvordan kan jeg skaffe denne igjen da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Putt inn den ripete CD-en og sjekk volume navnet på den. (_EN for Engelsk ,_NO for evt.Norsk) WXPVOL_EN = XP Professional Corporate Volume Licenced WXPFPP_EN = XP Professional Retail WXPCCP_EN = XP Professional Upgrade WXPOEM_EN = XP Professional OEM Det er de ulike CD versjonene jeg kommer på i farta. Kan jo søke på nettet etter en ISO download av den versjonen du trenger.Produkt key lisens har du jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå