guerilla_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei.. Hva kan folket anbefale av vegghøytalere + sub til denne surroundreceiveren? Begynner med to frønthøytalere + sub, bygger på med bakhøytalere senere. Har gløttet litt på Paradigm 110 som vegg.. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tenker du på Paradigm 110C? Det er en centerhøyttaler og leveres enkeltvis, ikke i par. Hvor mye har du tenkt å bruke på dette her? Du kan jo se på B&W VM1. De koster 3500,- per par, og spiller relativt godt. Jeg har ikke hørt så nøye på de, men de stod på i butikken en gang jeg var der, og det var bedre lyd i en TV for å si det sånn. Lenke til kommentar
guerilla_ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Hei.. Hva kan folket anbefale av vegghøytalere + sub til denne surroundreceiveren? Begynner med to frønthøytalere + sub, bygger på med bakhøytalere senere. Har gløttet litt på Paradigm 110 som vegg.. Hva syntes dere? Skrev jeg skulle ha to fronthøytalere, altså Paradigm 110 Cinema. http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/flatvegg/ Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ahh, fant ikke vanlige 110 skjønner du Det er ikke en høyttaler som spiler fantastisk dypt, så hvis du vil ha litt fyldig lyd uten å måtte "stresse" subwooferen med frekvenser opp til og rundt 120Hz, så bør du vurdere noen andre høyttalere som spiller dypere. Men hvilken surroundreciever er det snakk om forresten? Lenke til kommentar
guerilla_ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Ahh, fant ikke vanlige 110 skjønner du Det er ikke en høyttaler som spiler fantastisk dypt, så hvis du vil ha litt fyldig lyd uten å måtte "stresse" subwooferen med frekvenser opp til og rundt 120Hz, så bør du vurdere noen andre høyttalere som spiller dypere. Men hvilken surroundreciever er det snakk om forresten? Harman Kardon AVR 145. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen ganger er jeg litt trangfatta Du kan fint kjøre på med litt mer strømkrevende høyttalere enn paradigm sine. Hvor mye har du tenkt å legge i dette her, og hvilke krav stiller du til design og størrelse? (vet det skal henge på veggen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå