Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å få orgasme under samleie (gutt)


Gjest Gutt_20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_20

Hei!

Jeg har hatt kjæreste i noen måneder nå, men jeg har problemer med å få orgasme under sex. Jenta får orgasme opptil flere ganger, er relativt aktiv og flink i senga (Dette er mitt første forhold med sex, men dere skjønner :p )og vi er helt trygge på hverandre.

 

Vi har prøvd alle mulige stillinger, inkludert mye oral (her merker jeg det litt bedre, men kommer ikke uansett :/ )

 

Jeg har masturbert hver dag i mange år nå, vanlig, ikke "face down". her går det fint å få orgasme.

 

Tok tilogmed en pause fra all masturbering i flere uker, uten at dette hjalp.

 

noen som aner hva problemet kan være? synes det er litt kjedelig å bare få orgasme med onanering, er ikke helt klar for å slenge fram kuken og runke henne i trynet heller :p

 

Takker på forhond for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem som deg i lengre tid, men har kommet over det nå.

Problemet sitter i hodet ditt. Hvis du tenker på at du ikke klarer å komme, og

bekymrer deg for det, så vil du ikke klare å komme. Det samme gjelder hvis du

stresser med å komme, da vil du også få en sperre. Dama di kan kanskje

hjelpe deg med å runke slik at hjernen din kjenner igjen "situasjonen", om du skjønner.

Selv om du sier at du er trygg på henne kan det godt være at psyken din egentlig ikke er helt trygg

og dermed stresser deg.

For min egen del hjalp det at dama "hjalp til", at hun ikke stilte noen krav til noe annet enn å hjelpe

meg til utløsning. Når det først gikk, så var problemet borte.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Kanskje du ikke tenner på henne?

Kanskje du er homo?

Kanskje du er usikker og nervøs?

 

Haha, la nå gutten slippe... :p

 

Jeg tror gutten, som alle andre gutter som har hatt samme problem (meg selv inkludert), bare trenger litt tid, så går det seg til. Alt behøver litt tid. Du har sikkert masturbert hver dag i mange år, men fikk du orgasme første gang du gjorde det? Eller hver gang da første gangene du gjorde det? Det fikk ikke jeg, iallfall, det måtte gå seg til! Slikt er utvilsomt veldig individuelt.

 

Om du er veldig bekymret, så kontakt fastlegen nå, så har han tid til deg medio mai. ^^

Lenke til kommentar

Hei, jeg har samme problemet, og dama begynner og få dårlig samvitighet, fordi hun kommer mange ganger under samleie, og jeg kommer aldri, værken når hun runker meg eller noen ting. vi har mye sex og vi holder på lenge med både forspill og sex, Men jeg kommer aldri.

 

Men jeg jobber med saken, men aner ikke hva jeg skal prøve og gjøre.

 

TiNuSsS

Lenke til kommentar

Dette er nok et mer "vanlig" problem enn man antar, rett og slett fordi det er så mye fokus på at jenta/dama skal komme + "alle menn kommer" ifølge undersøkelser. De som da sliter med det tør kanskje ikke innrømme i like stor grad hvordan det er...og så har vi det gående.

Lenke til kommentar

Smallt på med et lite svar jeg, har vel en bruker her tror jeg men er på jobb og gidder ikke finne den fram. Trodde jeg var rimelig alene, har vært sammen med samme dama i snart 1,5 år nå, og har vel kommet pga. henne tilsammen 6 ganger eller noe, og det er gjerne etter flere timer med kos. Er jævlig irriterende, spesielt fordi hun kommer pissfort... Uansett, du kan jo prøve å "varme opp" selv ved at du runker til du nesten kommer, for så å stappe den inn? :p

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hey :) Hadde samme problemet som deg, det jeg gjorde var å vente i noen dager før samleie dette hjalp meg å komme ihvertfall :p Også tok jeg lyset på for jeg måtte se hvilken gruve jeg var inni, hehe :)

 

Gutt 18.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har samme problem, har aldri kommet ut ved hjelp av et samleie, oralt eller hvis hun runker meg. Selv om jeg blir tusen ganger kåtere av når hun gjør det. Tror det hjelper med tiden, har prøvd å vente flere dager uten utløsning uten at det hjelper noe særlig, men jeg er vel også en av de som må være 100% avslappet for å klare å få orgasme. Jenta derimot er det ikke vansklig å få til å komme.

 

Hadde aldri trodd det skulle skje meg, men det gjorde det.

 

Og det er ikke det at jeg ikke tenner på dama, fordi hun er dritdeilig, og jeg har hatt samme problem med samtlige andre, men jeg nyter det alikevel og det kommer seg vel etterhvert håper jeg . :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest gjest

Jeg også trodde jeg var relativt alene om dette... Jeg har hatt det samme problemet siden jeg debuterte som 16-åring (er 20 nå), og jeg synes det er irriterende. Har nettopp startet et nytt forhold, og dama har ingenting imot "problemet" mitt. Men jeg har det. Og jeg ANER ikke hva jeg kan gjør for å komme heller... Har hatt sex med mange jenter men ingen har klart å få meg til å komme :S

 

Jeg er jo alltid sprengkåt når jeg har sex. Og noen ganger så er det rett før, men jeg klarer ikke å komme meg over "toppen" om dere skjønner :p

 

Bra at dama er flink til å runke da, hehe. For det funker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...