Patience Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei Jeg har nettopp ervervet meg en Lenovo N200 fra komplett. Bestilte temmelig nylig - og rett etter gikk den opp i pris. Nå koster den nesten 4.5k.. Heldig jah Men... Jeg lurer på av ren nysgjerrighet - og tidligere erfaringer med sølvlakk; Er det noen som har fått noe inntrykk av hvor slitesterk den sølvlakken som omgir Lenovoen er? Noen som har fått kosmetiske skader ennå? Lenke til kommentar
m99 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Prisen hos Komplett på denne har hoppet opp og ned helt siden siden jeg først kikket på den før jul, så får du ikke denne for under 4k så vent (så langt har det iallfall vært slik). Lakken (hvis det da er lakk og ikke bare plasten som er slik at den virker som den er lakkert?) har jeg ingenting å utsette på de månedene jeg har hatt den, klistremerkene under er litt slitt, men ikke noe tegn til at lakken er det. Siden du akkurat har kjøpt den kunne det vært interessant å vite hvilken BIOS-versjon og DVD-brenner det er på din? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Biosen vet jeg ikke da jeg nettopp har flasha den. DVD-brenneren hadde noe med HL i navnet sitt via egenskapene i Windows. Aner ikke hvilket drev jeg har Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 kan det være en brenner fra HL-DT-ST (Hitachi-LG Data Storage Technologies)? Er i hvertfall ett vanlig merke i denne sammenheng... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Ja det kan godt hende.. HL og noe.. Men DVD-RAM av alle ting.. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Der var den under 4k igjen ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå