hobgoblin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur... Ja, noe merkverdig i mine øyne, folk klager jo på at operaen ikke tjener noe penger, og det er jo nettopp fordi billettene blir sponset slik at alle kan besøke operaen, ikke bare eliten. AtW tror holdningen er generasjoner gammel, fra før ting som sosialisme var noe du kunne nevne på gata uten å bli skutt på stedet... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 skulle ønske at jeg kunne være der :/ jaja av en eller anna grunn kommer jeg meg aldri på tg ... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 En del morsomme plakater... Hadde uten tvil deltatt i toget om jeg var på TG. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 angående Moms-saken også Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var "/ban moms" til stede? Kunne tenke meg å dra neste år, men staten kan dessverre sette en stopper... /msg staten F**K YOU! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Så herlig ut. "MVA STFU!" Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 tehe All your moms are belong to us Lenke til kommentar
-Gud- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hahaha, geniale plakater. "Plakat" "ROFLMOMS" Eller kanskje favoritten: "0011110011101101111011 110101010100101001010 101010101110101010101" Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 heh, vet ikke om jeg gidder å prøve meg på en oversetting av den siste der... Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Var ikke på TG i år(ei heller i fjor, kun besøk og tjente inngangs pris + depositum), men samlet gamle guildet for å spise pizza på peppes. Da var demonstrasjons toget på vei tilbake. Det de litt lengere frem i rekken, skulle ha fått med seg. Som virkelig satte latter kule i oss som fråtset pizza var. En person på MINST 130kg, som gikk med plakat og vaklet saaaaaaakte bortover. Så stoppet han opp for en liten pause, og vaklet litt videre. Han kom 2-5 minutter etter at stillheten sank seg (minnet meg litt om kondis neshornet i Jumanji). Hele gjengen knakk sammen i latter xD Creds skal han ha for å få seg litt trim og deltagelse, men. Det ble visst for mye for han ^^ Endret 25. mars 2008 av Iglooo Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Var ikke på TG i år(ei heller i fjor, kun besøk og tjente inngangs pris + depositum), men samlet gamle guildet for å spise pizza på peppes.Da var demonstrasjons toget på vei tilbake. Det de litt lengere frem i rekken, skulle ha fått med seg. Som virkelig satte latter kule i oss som fråtset pizza var. En person på MINST 130kg, som gikk med plakat og vaklet saaaaaaakte bortover. Så stoppet han opp for en liten pause, og vaklet litt videre. Han kom 2-5 minutter etter at stillheten sank seg (minnet meg litt om kondis neshornet i Jumanji). Hele gjengen knakk sammen i latter xD Creds skal han ha for å få seg litt trim og deltagelse, men. Det ble visst for mye for han ^^ Om han ikke var kortvokst og hadde alvorlig astma hadde han neppe hatt så store problemer med å bevege seg om han veide 130kg. Brains hurt. Endret 26. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om han ikke var kortvokst og hadde alvorlig astma hadde han neppe hatt så store problemer med å bevege seg om han veide 130kg. Brains hurt. Legg merke til ordet 'minst' Brains hurt, no? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Om han ikke var kortvokst og hadde alvorlig astma hadde han neppe hatt så store problemer med å bevege seg om han veide 130kg. Brains hurt. Legg merke til ordet 'minst' Brains hurt, no? Så en antydning til mobbing her, noe jeg alltid reagerer på. Endret 26. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om han ikke var kortvokst og hadde alvorlig astma hadde han neppe hatt så store problemer med å bevege seg om han veide 130kg. Brains hurt. Legg merke til ordet 'minst' Brains hurt, no? Så en antydning til mobbing her, noe jeg alltid reagerer på. Var nok ikke mobbing som skjedde. Vi satt inne, han gikk ute. Var bare en komisk stund siden det minte om neshornet fra jumanji, og andre folk kanskje kunne se for seg situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå