Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

TG08: 2500 i demonstrasjonstog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var tg = new tg();

var moms = new moms();

if (Append() moms) {

die("Game over");

}

eller noe i den duren:P

Ser at operaen blir trekt opp i de fleste diskusjoner rundt dette. Det argumentet begynner å bli litt gammelt nå. Oppfordrer alle som ikke har gjort det endå til å skrive under på underskriftskampanjen :

http://opprop.no/opprop.php?id=neitilmoms

Kun 1100 signaturer. Deltagere på TG: 5000. Noe som ikke stemmer her !

Lenke til kommentar

Det er helt vanvidd at så fort folk finner på noe fornuftig i ordnede former, skal staten komme og ødelegge med en eneste gang.

Jeg tror ikke de vet hva alternativet til dette arrangementet er.

For mange vil jeg tro det er å rave rundt i sveiseblindfylla og spy og sloss.

Hvis de mener det er mer samfunnsriktig bør de faktisk tenke seg om.

Staten er noen gale hyklere som kun tenker på avgifter hvis folk risikerer å ha det gøy der de er.

JA til TG, NEI til staten!

Lenke til kommentar

Hehe godt å se at datafolk lar seg engasjere fysisk også ;). Håper dette hjelper til å få banket litt sundt bondevett inn i de som har foreslått dette og fjerner moms på tiltak som er laget for å samle ungdom til kreativ og mangfoldig utfoldelse.

Ellers var det jo kjekt med dette på den måten av halve TG hallen fikk seg en sunn luftetur hehe ;)

*flira av denne plakaten*

"Hvor skal vi formere oss?" *ler*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

En begivenhet i seg selv. ;)

Men som jeg skrev i en annen tråd...

Apropo dette moms forslaget/vedtaket. Hva om HW.NO lager en underskriftskampanje for å redde TG09? Vi burde vel klare å mønste en stemme som høres herfra? e-poster, lister osv. fra alle medlemmene.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar
helt feil, Arnekommer fra noen i en klan.

Rett før en eller annen kompo lå Arne å sov, hele klanen gikk dermed rundt å ropte ARNE!!, så ble mange i salen med, og det sluttet aldri :p

men, idiotisk av staten å prøve å ødelegge TG og KANDU, vår kultur koster staten faktisk ingenting, mens f.eks opera`n har jo akkurat fått mange millioner til den reiret av ett hus i oslo...

Nå får jo faktisk KANDU statsstøtte da, så det koster jo staten penger. Og hvorfor skal operaen dras inn i alt? Er det virkelig så forferdlig at et land som vårt har en opera? Når det er sagt synes jeg personlig at TG faller fint innefor begrepet "kulturelt arrangment" og derfor bør fritaes for moms.

AtW

Lenke til kommentar
tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur...

Ja, noe merkverdig i mine øyne, folk klager jo på at operaen ikke tjener noe penger, og det er jo nettopp fordi billettene blir sponset slik at alle kan besøke operaen, ikke bare eliten.

AtW

Lenke til kommentar
tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur...

Ja, noe merkverdig i mine øyne, folk klager jo på at operaen ikke tjener noe penger, og det er jo nettopp fordi billettene blir sponset slik at alle kan besøke operaen, ikke bare eliten.

AtW

Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur, hvor finner man programmet for 2008?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...