Geir M Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jevlig mange morsomme plakater! Likte spesielt "Plakat", "ROFLMOMS" og "MVA STFU". Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva skjedde med "*** Connection reset by moms"? Eller variasjoner av denne? Eller er dagens TG-folk for unge til å huske irc? Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva skjedde med "*** Connection reset by moms"? Eller variasjoner av denne? Eller er dagens TG-folk for unge til å huske irc? hoho.. tipper mesteparten av folka her sitter på irc Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 var tg = new tg(); var moms = new moms(); if (Append() moms) { die("Game over"); } eller noe i den duren:P Ser at operaen blir trekt opp i de fleste diskusjoner rundt dette. Det argumentet begynner å bli litt gammelt nå. Oppfordrer alle som ikke har gjort det endå til å skrive under på underskriftskampanjen : http://opprop.no/opprop.php?id=neitilmoms Kun 1100 signaturer. Deltagere på TG: 5000. Noe som ikke stemmer her ! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 jeg så noen som hadde ca slik plakat"can som1 kick Moms? he is a bastard" Genialt tog BTW TG FTW! Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 var en som hadde ``slett momsen`` også ;o) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hah :') Genialt påfunn. Trodde aldri jeg skulle le så mye over en demonstrasjon, ROFLMOMS! Nå er det bare å håpe at dette har noen effekt. Lenke til kommentar
Mr_tranquilizer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Den personen som skrev 'Plakat' på plakaten sin har jeg evig respekt for. (Helt til høyre bak "Staten er noob!") hahaha Staten er noob, veldig bra sagt hehehe hahaha Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Likte denne jeg, 2girls1moms. Til høyre. http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00..._ga_558250c.jpg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er helt vanvidd at så fort folk finner på noe fornuftig i ordnede former, skal staten komme og ødelegge med en eneste gang. Jeg tror ikke de vet hva alternativet til dette arrangementet er. For mange vil jeg tro det er å rave rundt i sveiseblindfylla og spy og sloss. Hvis de mener det er mer samfunnsriktig bør de faktisk tenke seg om. Staten er noen gale hyklere som kun tenker på avgifter hvis folk risikerer å ha det gøy der de er. JA til TG, NEI til staten! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hehe godt å se at datafolk lar seg engasjere fysisk også . Håper dette hjelper til å få banket litt sundt bondevett inn i de som har foreslått dette og fjerner moms på tiltak som er laget for å samle ungdom til kreativ og mangfoldig utfoldelse. Ellers var det jo kjekt med dette på den måten av halve TG hallen fikk seg en sunn luftetur hehe *flira av denne plakaten* "Hvor skal vi formere oss?" *ler* Endret 22. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ja, jeg vil tippe det er mange som aldri har vært så mye utendørs på TG noen gang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) En begivenhet i seg selv. Men som jeg skrev i en annen tråd... Apropo dette moms forslaget/vedtaket. Hva om HW.NO lager en underskriftskampanje for å redde TG09? Vi burde vel klare å mønste en stemme som høres herfra? e-poster, lister osv. fra alle medlemmene. Endret 22. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Apropo dette moms forslaget/vedtaket. Hva om HW.NO lager en underskriftskampanje for å redde TG09? Vi burde vel klare å mønste en stemme som høres herfra? e-poster, lister osv. fra alle medlemmene. Vi har jo denne her, som begynner å vokse seg brukbart stor. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Laptop som plakat - herlig! til og med pac-man grafikk hmm, ingen unix geeks som tok denne: rm -rf moms Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 helt feil, Arnekommer fra noen i en klan.Rett før en eller annen kompo lå Arne å sov, hele klanen gikk dermed rundt å ropte ARNE!!, så ble mange i salen med, og det sluttet aldri men, idiotisk av staten å prøve å ødelegge TG og KANDU, vår kultur koster staten faktisk ingenting, mens f.eks opera`n har jo akkurat fått mange millioner til den reiret av ett hus i oslo... Nå får jo faktisk KANDU statsstøtte da, så det koster jo staten penger. Og hvorfor skal operaen dras inn i alt? Er det virkelig så forferdlig at et land som vårt har en opera? Når det er sagt synes jeg personlig at TG faller fint innefor begrepet "kulturelt arrangment" og derfor bør fritaes for moms. AtW Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur... Ja, noe merkverdig i mine øyne, folk klager jo på at operaen ikke tjener noe penger, og det er jo nettopp fordi billettene blir sponset slik at alle kan besøke operaen, ikke bare eliten. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 tror det er fordi opera har blitt ett slags symbol på spiss/elite-kultur... Ja, noe merkverdig i mine øyne, folk klager jo på at operaen ikke tjener noe penger, og det er jo nettopp fordi billettene blir sponset slik at alle kan besøke operaen, ikke bare eliten. AtW Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur, hvor finner man programmet for 2008? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Laptop som plakat - herlig! Håper han slo av skjermspareren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå