I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den personen som skrev 'Plakat' på plakaten sin har jeg evig respekt for. (Helt til høyre bak "Staten er noob!") Her ser du den litt bedre. Laptop som plakat - herlig! Den er vel kanskje den mest geniale. ^^ Bra for han at det hadde sluttet å snø... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På dette bildet ser vi en som blir intervjuet av NRK. Noen som hvet om dette vises på tv? Eventuelt når det vises. Det var på 23:00 nyhetan ihvertfall på nrk. Men det var bare et kort innslag. Og hvis du bor i Hedmark Oppland området så kommer det mer om det lørdag. Se neders på siden Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hadde bare alle demonstasjoner vært som denne Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det var ikke så mange steinkastere i demonstrasjonen slik det er i andre land Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nåja, jeg så et par snøballkastere. Rebelsk! ^^ Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det var ikke så mange steinkastere i demonstrasjonen slik det er i andre land Vi vurderte molotovcoctails og bussvelting, men ble ikke så mye av det. *skuffa* Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vi vurderte molotovcoctails og bussvelting, men ble ikke så mye av det. *skuffa* Mest på grunn av mangel på busser... Lenke til kommentar
Siq123 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Revenge of the nerds! Aye! Hadde bare alle demonstasjoner vært som denne Enig. Utrolig mange bra og morsomme plakater, og stemningen i toget var upåklagelig. Mener også jeg hørte litt Rick Roll-nynning Dessverre vinner man nok ikke så mye sympati ved å ty til bussvelting og molotovcocktails Endret 21. mars 2008 av art3mis Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ingen som skrev "This was shopped" på plakaten sin? Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ARNE - BARE EGIL BAND "Arne går mot døra. Tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra før av. Er som vanlig kledd i svart, et blekt, blekt ansikt med en matchende bart. En matchende bart! Trappa virker jæævla lang... Arne nynner på en depresiv sang! Nede venter nokk en dør..., før jeg når den tenker Arne er jeg sikker på jeg dør. Hva er meninga med livet grubler Arne. Men stakkars før han finner svaret snubler Arne. Trappetrinn på trappetrinn, han brekker stadig ben. Å vips, der knuses ansiktet, nå ekke Arne særlig pen. Nakken brekker med et tørt sprøtt knekk. Og hjernen tyter ut av en diiiger sprekk! Begge øya spretter ut! Å nei, tenker Arne! Jeg ser ikke ut! Arne var en stjerne som ble nektet å skinne, men han lever for alltid i en sang. Fordi et lite barn på bare fire hadde gleden av å finne.., et mishandlet lik i en trappe-oppgang. Arne fikk ei lov å leve, men om en stakkars liten unge på bare fire år, sa psykiateren stille for å lege deres sår... Men barnet bare smilte, det var bedre enn på tv, det var bedre enn på tv, det var bedre enn på tv" Tror det er her ARNE kommer fra :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 helt feil, Arnekommer fra noen i en klan. Rett før en eller annen kompo lå Arne å sov, hele klanen gikk dermed rundt å ropte ARNE!!, så ble mange i salen med, og det sluttet aldri men, idiotisk av staten å prøve å ødelegge TG og KANDU, vår kultur koster staten faktisk ingenting, mens f.eks opera`n har jo akkurat fått mange millioner til den reiret av ett hus i oslo... Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Heh, mulig det er inspirert fra det, men har hørt en del andre historier om opprinnelsen til vår kjære Arne. ;p Den sangen ble skreket høyt og lenge under demonstrasjonen da, det var festlig det. ^^ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Haha nice. Utrolig bra at så mange deltok. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ARNE - BARE EGIL BAND "Arne går mot døra. Tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra før av. Er som vanlig kledd i svart, et blekt, blekt ansikt med en matchende bart. En matchende bart! Trappa virker jæævla lang... Arne nynner på en depresiv sang! Nede venter nokk en dør..., før jeg når den tenker Arne er jeg sikker på jeg dør. Hva er meninga med livet grubler Arne. Men stakkars før han finner svaret snubler Arne. Trappetrinn på trappetrinn, han brekker stadig ben. Å vips, der knuses ansiktet, nå ekke Arne særlig pen. Nakken brekker med et tørt sprøtt knekk. Og hjernen tyter ut av en diiiger sprekk! Begge øya spretter ut! Å nei, tenker Arne! Jeg ser ikke ut! Arne var en stjerne som ble nektet å skinne, men han lever for alltid i en sang. Fordi et lite barn på bare fire hadde gleden av å finne.., et mishandlet lik i en trappe-oppgang. Arne fikk ei lov å leve, men om en stakkars liten unge på bare fire år, sa psykiateren stille for å lege deres sår... Men barnet bare smilte, det var bedre enn på tv, det var bedre enn på tv, det var bedre enn på tv" Tror det er her ARNE kommer fra :!: woot ? ler inni meg for det var ikke morsomt en gang ! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 "Roflmoms" "o'rly" ..etc! Haha Genialt, TG-deltagere!! .. Håper demonstrasjonstoget fører til at TG blir stemplet som kultur en gang for alle! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg glemte å nevne at demonstrasjonen var direkte genial. Sjeldent godt nerdehumor. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Klart momsen trekkes... Ellers ligger jo giske så sykt tynt an. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når de påstår TG ikke er kultur. Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ser ut som plakaten min så vidt kom med også "TG==Kultur" "send more copters" jeg har bestemt meg for at om ikke vedtaket blir omgjort så skal jeg gjøre en insats for å påvirka at den blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå