Dahl Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Halvparten av TG deltok i et enormt demonstrasjonstog mot moms på billettene. Nerdehumoren var på plass. Les mer Endret 21. mars 2008 av Dahl Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er forferdelig at gjerrige Norge skal ødelegge TG bare fordi de skal hale inn noen ekstra kroner. Skam dere staten. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, uff. Men var moro å gå i tog da. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så dere på tvnorge nettopp Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, uff. Men var moro å gå i tog da. Så sånn ut Synd at det ikke er noen jeg kjenner som er på TG, hvis det hadde vært det skulle jeg ha reist dit. For jeg bor bare 30 min unna vikingskipet. Så dere på tvnorge nettopp Jepp Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hadde skift under toget jeg, så fikk ikke være med, men denne "momssaken" er drøy. =( Endret 21. mars 2008 av Innos Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Flotters og lese mange trosset kulda. Skal de virkelig kreve MVA av TG, evt også andre LAN, må jeg si politikerne og skatte kontoret har nådd ett lavmål jeg aldri trodde jeg skulle oppleve. De får hvertfall ikke flere tilhengere ved og fortsette slik de har gjort nå. Lo litt av Arne plakatene. Bra han også fikk PR :!: Endret 21. mars 2008 av Ördög Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På dette bildet ser vi en som blir intervjuet av NRK. Noen som hvet om dette vises på tv? Eventuelt når det vises. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg håper virkelig at denne demostrasjonen får den dekningen den fortjener! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Flotters og lese mange trosset kulda. Skal de virkelig kreve MVA av TG, evt også andre LAN, må jeg si politikerne og skatte kontoret har nådd ett lavmål jeg aldri trodde jeg skulle oppleve. De får hvertfall ikke flere tilhengere ved og fortsette slik de har gjort nå. Lo litt av Arne plakatene. Bra han også fikk PR :!: Er det egentlig politikere som sitter på skattekontoret? AtW Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Rett etter dette bildet ble tatt ble det ropt "/poke kameramann". Nerdehumor er virkelig herlig. haha nice ja var virkelig teit å sette moms på bilettene, håper dem fjerner det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dette må jeg si var imponerende, var skeptisk i utgangspunktet til hvor mange som ville stilt opp..håpet på noen hundre. Men et par tusen? NICE! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Må si jeg likte ROFLMOMS plakaten jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 På dette bildet ser vi en som blir intervjuet av NRK. Noen som hvet om dette vises på tv? Eventuelt når det vises. Det var for NRK Radio, mer enn det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den personen som skrev 'Plakat' på plakaten sin har jeg evig respekt for. (Helt til høyre bak "Staten er noob!") Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den personen som skrev 'Plakat' på plakaten sin har jeg evig respekt for. (Helt til høyre bak "Staten er noob!") hahaha Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Laptop som plakat - herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå