Gjest ffscvr Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei To dumme spørsmål Kan leger,Helsesøster osv se om han har hatt sex og ikke er jomfru lenger? Hvis man koser seg sammen med det samme kjønn. Regnes dette som sex? fingring, suging osv... Endret 21. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Kan leger,Helsesøster osv se om han har hatt sex og ikke er jomfru lenger? Nei, med mindre han har fått noen kjønnsykdommer kan man ikke se om en gutt er jomfru eller ikke. Hvis man koser seg sammen med det samme kjønn. Regnes dette som sex?fingring, suging osv... Ja, det kalles sex om det er det samme eller det motsatte kjønn. Sex, mener jeg, gjelder også mer enn bare samleie. Fingring, kosing, suging osv er dermed seksuell omgang *EDIT* Etter litt undersøkelse viser det seg at begrepet "sex" kanskje ikke er så romslig som jeg trodde. Jeg lette litt rundt og klarer ikke å finne en klar og entydig definisjon av ordet "sex". Det ser ut til at det er opp til deg da... å definere ordet tenker jeg *EDIT2* www.answers.com helgarderer og definerer det slik: The sexual urge or instinct as it manifests itself in behavior. ...og slik: Sexual intercourse. ...altså, både direkte samleie, og det å få utløp for seksuelle lyster... Alt etter som hvordan man bruker ordet tenker jeg? Endret 21. mars 2008 av romhelten_spiff Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Kan leger,Helsesøster osv se om han har hatt sex og ikke er jomfru lenger? Var det en skrivefeil? Nei, det er ikke mulig å se om en gutt har hatt sex eller ikke Hvis man koser seg sammen med det samme kjønn. Regnes dette som sex?fingring, suging osv... Hvis det er homofil sex så vil jeg ikke si det, da gjelder analsex, men lesbisk så ja. Endret 21. mars 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er jo ganske vanskelig å se om en jente har hatt sex også da? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Ja, det er vanskelig å si sikkert om en jente er jomfru eller ikke. Jomfruhinna kan hos noen revne for eksempel ved normal fysisk aktivitet. Likevel har dette vært brukt som bevis for jomfruelighet mange steder. Endret 22. mars 2008 av romhelten_spiff Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå kan man jo også få sydd på ny jomfruhinne! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå kan man jo også få sydd på ny jomfruhinne! seriøst? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jomfruhinnen kan jo forsvinne på andre måter enn sex. Dildo, fingring, tampong, hesteridning, falle med på sykkelstanga.. listen er lang Nå kan man jo også få sydd på ny jomfruhinne! seriøst? Ja, faktisk Men hva er vitsen ? Er du ikke lenger jomfru så er du ikke lenger jomfru. Kan ikke sy tilbake tiden. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 er jo litt sykt at man sy den på igjen da Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jordan gjorde det visst! Ganske merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Handler litt om at muslimske jenter skal være jomfru når de gifter seg, og hvis de har mistet den før det, så har de mulighetn til å få sydd på en ny slik at de ikke blir utsatt for æresdrap eller lignende! Det er selvfølgelig mulighet for alle å få sydd på en ny hinne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg