dostojevski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sitter og setter sammen en PC fra bunnen av for tiden, og har drevet litt research på priser i ulike nettbutikker. Oppdaget nettop noe som jeg i utgangspunktet trodde var "for godt til å være sant" men en kjapp telefon til MPX bekrefter det utrolige: De har FASTPRIS på frakt!!!!! Dette betyr at en slipper unna med 97,- i fraktutgifter på komplett PC med skjerm, stort kabinett, TUNGE mulitmediahøytalere osv. Vi snakker fort 60-70 kg, og de fleste andre webshopper jeg har funnet skal glatt ha 6-700,- for å sende tilsvarende bestilling. Kan hende dette er gammelt nytt, men jeg gjenvant nettop litt av min tro på menneskeheten... (Nei jeg har IKKE praktiske erfaringer med å handle hos MPX, de kan være :evil:s stefortredere på jord for alt jeg vet. Bare registrerer at de har et tilbud de færreste kan matche på akkurat dette området.) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg betalte 240 i frakt da jeg bestillte høytalerene mine fra komplett. pakken veide 30kg ellerno. men da må mpx gå i tap da når noen bestiller noe som veier 50kg for tror ikke mpx bare betaler 97kr til posten for forsendelsen. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 men da må mpx gå i tap da når noen bestiller noe som veier 50kg for tror ikke mpx bare betaler 97kr til posten for forsendelsen. Skulle tro det ja... Og det er vel ikke mulig å sende servicepakke for vesentlig mindre beløp selv om det bare er en RAM-brikke? Mao. de KAN ikke få dette til å gå i balanse alle kunder sett under ett. Det kan ko være tilfellet at de har spesialavtaler med Posten, men da er det jo rart at ikke Komplett & Co ikke har lignende avtaler. Eller: <konspirasjonsteori>Komplett & Co HAR lignende avtaler, men skummer fløten selv.</konspirasjonsteori> Jeg måtte som sagt ringe og spørre dem før jeg trodde noe på dette her. Selgeren deres sa at det stemte "inntill videre", så det betyr vel at de revurderer politikken sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå