herzeleid Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei, jeg har sett at betaen skal ha kommet ut og lurte derfor på om de som har fått kode kunne lagt ut bilder fra betaen, slik at de mindre heldige av oss også kunne fått tatt en titt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 betaen er vel bare på 360? og den starter ikke før 25mars så det er bare menyen som er aktiv foreløpig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Her har du samme bildene jeg la ut i en annen post. Men nå er det vel kanskje her de hører hjemme. Er kun fra menyene. Og her har du introen til betaen, en film som blir vist når du setter på betaen. Her har du en video som kommer når du trykker på multiplayer. Den forklarer hva den gamemoden som følger med i betaen, går ut på. http://www.youtube.com/watch?v=Xx_BQ5w0lGw...feature=related NB: ikke mine videoer, så ikke klag på kvaliteten. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det ser jo dritkult ut då Noen som vet når eller om det kommer til ps3? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Flott linaquist. Ser veldig bra ut på menyen i hvertfall Blir spennende å se hvor ødeleggbare miljøene er på multiplayer. Håper å få se flere bilder når den blir åpnet. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) så digg Endret 24. mars 2008 av iqliZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå