dan83 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hei jeg har bestilt meg en raynox DCR-250 supermakro linse til mitt fujifilm s6500fd, men trenger jeg også en adaptor tube? som denne http://www.cs.mtu.edu/~shene/DigiCam/User-...ers/Raynox.html det følger med til dcr-250 en universal "snap on": "The lens includes a snap-on universal mount suitable for 52mm to 67mm filter size." Betyr det at jeg ikke trenger å kjøpe en adaptor tube? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fungerer det så fungerer det. Bare ikke bruk unødvendig kraft, men passer diameteren så skulle det gå greit. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Fungerer det så fungerer det. Bare ikke bruk unødvendig kraft, men passer diameteren så skulle det gå greit. trenger jeg en linse adapter? Skulle jo tro det, siden DCR-250 fungere best når linsa er vel full tele!? Men problemet nå er at jeg ikke har peil på hvilken adapter jeg kan bruke til fujifilms S serie??? Trenger virkelig hjelp til å finne ut dette!!!! Lenke til kommentar
torve Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fungerer det så fungerer det. Bare ikke bruk unødvendig kraft, men passer diameteren så skulle det gå greit. trenger jeg en linse adapter? Skulle jo tro det, siden DCR-250 fungere best når linsa er vel full tele!? Men problemet nå er at jeg ikke har peil på hvilken adapter jeg kan bruke til fujifilms S serie??? Trenger virkelig hjelp til å finne ut dette!!!! Du trenger ikke adapter tube. DCR-250 "smekkes" rett på. Se her og scrool nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå