Spöka Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 har brukt realplayer en stund nå, og det funker finfint til mye, inkl. å recorde streamede ting fra nettet. Da lagres det i .ivr somregel, og det er et VANSKELIG format, ettersom jeg ikke får konvertert det. Ikke passer det inn i vegas heller, og det er veldig synd ettersom det var en stor del av formålet mitt med å recorde i det hele tatt. dessuten blir opptakene ofte hakkete og ekle. regner med at flere har erfaringer med dette? Så enten er jeg på jakt etter et alternativ til realplayer, eller en måte å konvertere på. Ja, jeg har sjekka treffene på google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noe sånnt? http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 joda fikk det til å funke, men jeg er ikke sikker på om det er orbit downloader eller real alternative som har æren for mye av det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå