DraZeN Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har tenkt å kjøpe en av de gamle thermaltake kabinetta fra thermaltake sin xsaser 2 serie . Saken er den at jeg skal bestille det uten vindu , så er det jo utheva et lyn der , tenke å skjære det ut da , og ha katoder med sound control , som får lynet til å blinke! Åssn katoder skal jeg ha i ? (farge) Blir det vanskelig å få forma og festa plexi til det eller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Først: Du kommer jo til å få parkinson før uka er omme Hvilken farge du skal ha på katodene bestemmer du jo selv. Men blått kanskje? :wink: Du trenger ikke forme plexiglasset til et figurskjært hull. Du setter ganske enkelt en stor plate på innsiden som dekker motivet! Monter det med dobbeltsidig tape. Selv har jeg brukt tynn fototape til min casemod. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 2 hvite og 2 blå katoder. blinke annenhver gang med soundcontrol Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 får jo eplepsianfall som de 8000kineserne fikk av picachu (ike av dem men ideen, blir sikkrt bra da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå