beverpower Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei hei! Den nye maskinen til samboeren min, en Compal JFT00, lader ikke mer enn til 50%! Kan være jeg har oversett en instilling ell no, da jeg ikke er så kjent med Vista. Eller kan det være en feil? Når batterinivået er lavt og vi plugger i laderen, lader den kunn til batteriet er halvfult, så stopper den (selv om laderen fortsatt er plugget i).. Søkt her og googlet litt, men finner ikke noen løsning;) Håper noen her inne kunne hjulpet! På forhånd takk for svar bever.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Prøv å lade ut batteriet og lad det opp igjen. Hvis dere slår av instillingene for å sette maskinen i hvile/dvalemodus, så tar dere bare ned skjermen, og lar maskinen lade seg ut. Om dette ikke hjelpet, så er batteriet muligens defekt. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Installer smartbattery, hvis du har det installert (kan hende du bare har installert smartbattery driveren men ikke programvaren) så er det bare å endre fra "charge 50%" til "Charge 100%". Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Installer smartbattery, hvis du har det installert (kan hende du bare har installert smartbattery driveren men ikke programvaren) så er det bare å endre fra "charge 50%" til "Charge 100%". Takk takk! Var bare å gå inn på Smart Battery, enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå