Gå til innhold

Den store Splinter Cell tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

tja er vel ikke så mye og diskutere, desutten er vel ikke forumet her så veldig glad i samletråder... dessverre. men siden du har åpnet denne tråden, hva vil du diskutere, det er liksom ikke så mye man kan diskutere med splinter cell tråden siden spillene er rimelig rett fram.

Lenke til kommentar
Hadde jo feks. vært greit om folk la ut saver...

 

hvorfor saver? greier du ikke spillet selv? de er jo rimelig lette.

hehe ja , må klare å komme igjennom spilla selv.

har selv runnet alle 4 som er utgitt til nå og tror splinter cell er favorittspilla mine :love: men må si at jeg likte ikke helt at dem tar fokuset vekk fra å liste seg i mørket. I 4en listet man seg jo midt på lyse dagen noe som var litt wierd. OG i det nye som kommer 5en er det ikke noe sniking i det hele tatt, der er det da å rømme. Så en trailer hvor produserene sa at her gjalt det å tenke fort , ta skjappe avgjørelser. Og tenke fort frem ,var ikke som i de gamle spill hvor man kan kunne sette seg i en krok og tenke klokt og lenge på hvordan man skal knerke en fiende. Men men blir selvsagt kjekt å få en ny vri fordi om jeg tror det er en liten mistake å forandre spillet SÅ mye.

 

Men ser selvasagt frem til det nye spillet :)

Lenke til kommentar

Jeg har nesten runnet de to første spillene, sitter fast på siste mission..

 

Pandora Tomorrow: Tom for ammo, kan ikke drepe terroristene på flyplassen

 

Splinter Cell: Slettet spillet, har ikke save...

 

Choas Theory: Klarer ikke rane banken

 

Double Agent: JBA HQ 2, skal begynne å spille det, har hatt en stopp.

Lenke til kommentar

Med mindre man har større diskusjoner og mye informasjon i førsteinnlegget om spillene, kanskje nyheter og oppdateringer som skjer rundt nye spill i serien, så stenger vi rene slike samletråder som dette her.

 

Har man spesifikke saker og ting man trenger hjelp til i et spill, så lager man en spesifikk tråd for dette. Således vil andre med spørsmål om slikt også kunne få hjelp via søkefunksjonen :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...