MultipleTinBitZ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Trenger ny mus og har falt littegranne for denne (se topic). Noen som har erfaringer med den? Både til gaming og 'seriøst arbeid'. Trenger en gnager som ikke løper i fra meg når jeg er på LAN og når jeg roter med papirene til jobben. Takker og bukker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Link ja... Link til gnager Cheers! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er sånn mus noe særlig å spille med da? Lenke til kommentar
kvest Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Du kan kjøpe en av meg. Jeg bruker den ikke lengre. Den er totalt uegnet til spill, men til desktopbruk fungerer den utmerket. Jeg brukte den en periode da jeg begynte å slite med "musesyke", og det hjalp utrolig mye. Nå bruker jeg ikke dataen så mye lengre, så det går greit med vanlig mus, som er mye bedre til gaming. Vet det er mange som bruker det til bildebehandling osv, fordi den er veldig presis, men det var kanskje i forhold til gamle ballmus Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hei Kvest! Takk for svar og tilbud. Synd den ikke lot seg benytte til gaming også. Kunne tenkt meg en gnager som du ikke trengte å 'gå tur med' når temeraturen steg utover de små timer. Hva skal du ha for din da? Du kan jo PM meg med et tilbud så skal jeg komme tilbake til deg. Hei og hopp! Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kjøp aksjer i Duracell. Denna gnager'n eter batteri. sPn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå