Chasseur Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Heisann, jeg skal inn i forsvaret i januar, og har da ett halvår å fylle fra sommeren til jula egentlig. Sliter veldig med å finne på noe, hittil har jeg kommet på følgende: 1: Ta 3mx og muligens noe annet drit på en privatskole eller noe 2: Ta et halvårsstudium (om det finnes?) 3: Flytte til Island (har slekt der) og jobbe og bare bo et annet sted 4: Flytte til et annet land, jobbe/studere noe mens jeg venter på å komme inn Økonomi er egentlig ikke den største hindringa heller, har noen kroner i banken jeg kan bruke, så lenge det gir noe jeg har bruk for. Jeg har tenkt å studere noe ingeniør fag etterhvert, derfor tenker jeg på å ta 3mx, (har 2mx og 2fy). Men har mest lyst til å flytte til trondheim, og har ikke funnet noe tilbud ala Bjørknes i Oslo der. Noen som har noen morsomme forslag? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Yrkessjåfør Det er kanskje ikkje så veldig relevant i forhold til ingeniørstudier, men sikkert kjekt å ha. I tillegg er det jo ganske billig. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gå for nr 1, 3MX er jo et fag du ikke bare må ha, men også må ha 4 i for å komme inn på en rekke ingeniørstudier i Trondheim? Hvis jeg forstod det riktig at du tenkte på ntnu that is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 3MX er veldig kjekt å ha for mange forskjellige studier. Jeg ville anbefalt det hvis du har tenkt deg noen studier innenfor realfag eller økonomi senere. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Jau, jeg går nok for det, da gjenstår det bare å finne en måte jeg kan ta det på ett halvår i trondheim. Google here I come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå