Axl91 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg er enig her. det tragisk, men vet ikke om du har opplevd det samme før Demille. nå i ferien var dama i frankrike og jeg visste jeg ville savne hun. men da måtte jeg aktiveres hele tiden sosialt for å tenke på noe annet. med engang det ble litt dødtid kom hun inn i tankene mine og det var kjip følelse å vite at hun er borte i over en uke. men hun hadde det gøy i frankrike (best for hun at det var gøy i allefall:P) og jeg kan jo ikke nekte henne dra vekk fra meg. Det hjelper ikke så mye å sitte på dataen, ender bare med at du swapper innom msn/facebook hvert 5 min for å se om det er noen meldinger fra hun. Mye av hverdagskvelden bruker jeg med dama, men rett etter skolen med kompiser. og helgene er vi av prinsipp ute lørdag/fredag uansett om det er lite live ute^^ Er forelska jeg, det er både deilig og utholdelig Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Åh, herregud. Her satt da jeg og trodde topicen var: "Er foreksla i læreren." Fy faen jeg begynte å lure når jeg så de responsene dere hadde... Måtte nok lese topic om igjen. Endret 25. mars 2008 av Creowks Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 haha ja du. jeg og læreren min drar ute på fylla sammen i helgene, alltid koslig og dele samme seng etterpå :haha: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå