Gjest Forelska Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vel ja, jeg er forelsket i kjæresten min. Oj oj, det er jo helt sykt tenker dere men ja det er jeg! Vi er ofte sammen og lenge, koser snakker og har det fint. Men det er tider jeg skal være med venner hun skal være med venner eller familie. Den tiden føler vært fall jeg at det er nesten utholdelig og ikke ha henne der, alt jeg tenker på er nemlig og holde rundt henne lukte henne og føle henne. Vær gang jeg følger henne hjem har jeg nesten litt lyst og spille en tåre for jeg vet ikke når jeg får sett henne igjen. Det er også at jeg pleier og føle meg avvist av henne når hun skal annet, jeg vet at det er et stort problem at jeg er så utrolig forelsket i henne og oppfatte alt som det er ment og bli oppfattet. Uhm, rotete er det men.. Har noen noe råd? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jammen, det er jo koselig da Håper for din skyld at følelsen er gjensidig. Bare husk på at det er viktig at dere begge får litt albuerom. Det kommer tidsnok den dagen at den første forelskelsen demper seg. Da er det viktig at dere ikke har gått lei av hverandre. Noen sammenligner kjærlighet med et bål, jo mer heftig det brenner jo fortere brenner bålet ut. spar litt på følelsene og husk på at det blir enda deiligere å se hverandre igjen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vet ikke hvor gamle dere er eller hvor lenge dere har vært sammen, men hva med å bli sambo? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror ikke du bør mase for mye på hun, det er så sinnsykt slitsomt. Det er viktig med et liv utenom hverandre. Å være veldig forelska pleier å roe seg ned etterhvert uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Finnes par som ikke klarer å være borte fra hverandre også da. Syns de burde lime hverandre fast slik at de MÅ være sammen hele tiden, tenk så koselig det hadde blitt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Dette vil gå over etter hvert som tiden passerer. Det er ikke uvanlig at man føler det sånn i begynnelsen. Bare pass på at du er i stand til å kontrollere deg. Ikke kontakt henne hver gang du føler for det, da vil hun bare gå lei. Endret 23. mars 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hva f? er det uvanlig å være forelsket i kjæresten sin? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja jeg skjønte egentlig ikke hva problemet var her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Slå opp, einaste måten å bli heilt kvitt ho. Om du ikkje er i stand til å være vekke frå ho kan du like godt slå opp med ein gang og finne på noko nytt. Men seriøst...luksus"problem"? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg for min del skjønner problemstillingen. Jeg har den samme selv. Det er helt forferdelig å ikke ha damen tilgjengelig, går det for mange timer uten at jeg har snakket med henne, så blir jeg utrolig kvalm, og deprimert. Jeg prøver så godt jeg kan å holde ut, men mer enn seks - åtte timer klarer jeg ikke. At trådstarter sliter forstår jeg, og jeg støtter ham. Forslag til forbedringer vet jeg ikke om jeg har. Vi bor dessverre 700 km unna hverandre, så er ikke sååå ofte vi møtes, og så sånn sett går det på msn, telefon og sms. Men som sagt, det å ikke få sms fra henne, eller å ikke høre stemmen hennes på mange timer er forjævelig. Sett at timene går og jeg ikke får pratet med henne, på mange timer(som nå, i dag har hun hatt problemer med pc-en, og dermed ikke vært online at all). Jeg føler meg ødelagt. Det ordner seg hver gang, though. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hm, er du meg notalive, eller er jeg deg? I dag fant jeg ingen bedre løsning enn å gjemme mobilen langt inni klesskapet for å klare å la være å spamme "typens" innboks. JA, jeg er forbanna desperat etter ham Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Så søtt =) Seriøst? jupp Det trådstarter (og diverse andre...) beskriver, kan kanskje høres søtt ut, men det er faktisk ganske vanskelig. Det ideelle ville (etter min mening) være å kunne nyte tiden sammen med kjæresten til det fulle, når man først er sammen, men også å kunne nyte tiden man bruker på andre ting, koble av og konsentrere seg om det andre man gjør. Men det er vel bare sånn det er å være forelska - man klarer ikke å tenke på annet. Forhåpentligvis vil det forandre seg i alle fall litt etter som tiden går Endret 23. mars 2008 av Purple000 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jah, det går over. Folk som "glemmer" vennene sine og alt annet med en gang de har fått kjæreste er det bare synd på. Greit nok, man er forelsket og alt. Men, går ann å ha ett liv allikevel. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde det vært så lett. Det er litt småvanskelig når man ikke finner noe som helst annet interessant. Absolutt ingenting. Forresten, jeg stod oppp kvart på ti i dag, og ventet til klokken to(ble enige om at jeg skulle ringe henne i totiden, ettersom hun sover lenge ). Ringte halv to(klarte ikke vente lengre) og snakket med henne, vi ble etter hvert enige om at jeg vi skulle snakkes senere på dagen. Jeg sendte noen meldinger etter halv syv på kvelden, og skrev at jeg er glad i henne, og ventet videre. No replies. Videre sendre jeg flere meldinger, men fikk ikke flere meldinger av den grunn. Jeg ble så klart mer og mer fortvilet - jeg mener, hvorfor i all verden svarte hun ikke? Vanligvis ville hun vært på msn leeeenge før den tid. Jeg ringte rundt syv, og fikk vite at hun hadde slitt med pc-en i hele dag, og hun har enda ikke kommet seg på nett. Jeg har på dette tidspunkt ventet 14 timer på å få snakke med dama på msn. ... Det er så deprimerende å ikke ha noe å gjøre. Jeg har prøvd å programmere litt i visual basic, noe som gikk rett vest. Jeg så litt på prison break, så litt på tv, spiste litt godterier/drakk brus, og hørt på musikk. ... Beklager mye OT, måtte bare få det ut nå ettersom jeg ikke får snakket med dama. Og når du(dama) leser dette, jeg er ikke på noen måte sur på deg, eller noe slikt, jeg blir bare deprimert når jeg sitter hjemme og vil være i lag med deg, men ikke kan. Jeg er så glad i deg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 No offence, men synes synd på deg. Det der virka bare trist og tragisk. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er trist og tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå