-Lasse Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Som sagt: Trådstarter har allerede gjort rede for seg, og har trolig også fått den hjelp han trenger. Tråden er vel forsåvidt ferdig sånt sett uansett. Og igjen: Det er kun du som har insinuert noe om piratkopiering her. Trådtarter har ikke gjort det. Tvert imot. Når vi først er i gang så. Så du synes det er helt greit å hjelpe en person som svært sannsynlig har begått en kriminell handling, så lenge han hevder det motsatte? Det er lov å bruke litt sunn fornuft her. Hvorfor skulle han ville spille av en brent DVD om han selv har orginalen? Er du kjent med emulatorer etc? Om jeg spør deg om hjelp til å finne en Nintendo 64 emulator og et spill, og sier at ... og ja, jeg har jo selfølgelig en Nintendo 64 med dette spillet liggende. Vil du da tro meg på mitt ord? Skal man dokumentere at man har orginalen i alle poster man lurer på noe aka detta? Da blir det plutselig tungvindt å bruke forum for å stille simple spørsmål. Endret 21. mars 2008 av -Lasse Lenke til kommentar
Hsd Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Hei til deg også lille venn. Jeg har orginalen. Du må gjerne komme hjem til meg og sjekke. Hvis du ikke tror meg kan du sende meg en PM, så kan du få navnet på en av moderatorene her inne som var hjemme hos meg idag. Det var forøvrig han som tipset meg om å legge ut problemet mitt her. Så filmen er nok kopiert fra min orginal. Til privat bruk. Mvh Din Lille Venn Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fordi han vil se om det fungerer såklart? Han kan ha tatt en kopi fordi originalen har fått riper. Det er da ikke din sak å drive en etterforskning for å se om han piratkopierer. Du trenger en hobby eller noe. Og med det takker jeg for meg. Herregud for noen naive mennesker dere er. Han har en VIDEO_TS mappe, hva med det er det dere ikke forstår? Hadde han ville sikkerhetskopiert en kjøpt DVD hadde han bare kopiert den. INgen som hels grunn til å rippe råfilene av DVDen da. Dette er piratkopiering, ferdig med det. Kanskje på tide å få hodet ut av ræva? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fordi han vil se om det fungerer såklart? Han kan ha tatt en kopi fordi originalen har fått riper. Det er da ikke din sak å drive en etterforskning for å se om han piratkopierer. Du trenger en hobby eller noe. Og med det takker jeg for meg. Herregud for noen naive mennesker dere er. Han har en VIDEO_TS mappe, hva med det er det dere ikke forstår? Hadde han ville sikkerhetskopiert en kjøpt DVD hadde han bare kopiert den. INgen som hels grunn til å rippe råfilene av DVDen da. Dette er piratkopiering, ferdig med det. Kanskje på tide å få hodet ut av ræva? LOL! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Hei til deg også lille venn. Jeg har orginalen. Du må gjerne komme hjem til meg og sjekke. Hvis du ikke tror meg kan du sende meg en PM, så kan du få navnet på en av moderatorene her inne som var hjemme hos meg idag. Det var forøvrig han som tipset meg om å legge ut problemet mitt her. Så filmen er nok kopiert fra min orginal. Til privat bruk. Mvh Din Lille Venn Ingen problem. Ta et bilde av deg med orginalfilmen i hånden og med et ark der det står dagens dato og klokkeslett. Så skal jeg spise hatten min her. Inntil da står jeg fast ved mitt. Endret 21. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Hsd Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Gjett om jeg gleder meg til hattespising. Jeg regner med at den blir bra dokumentert? Film? Med lyd? Endret 21. mars 2008 av Hsd Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Helt utrolig... Hvorfor er det ikke mulig at han har kopiert VIDEO_TS folderen? Bare takk for deg ja, flott om vi slipper slikt unødvendig vås i flere tråder. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hehe.. mye morro her i kveld Deler ditt syn på piratkopiering Jorchi. Selv om det skal sies at jeg laster ned en del tv serier fra nettet, noe musikk og ett par filmer. Men jeg kjøper alltid kvalitetssakene. Ellers liker jeg å ha orginalsakene, samt å vite at man har støttet de folkene som står for underholdningen jeg liker. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Helt utrolig... Hvorfor er det ikke mulig at han har kopiert VIDEO_TS folderen? Bare takk for deg ja, flott om vi slipper slikt unødvendig vås i flere tråder. Lite flatterende med slike personangrep men. hehe.. mye morro her i kveld Deler ditt syn på piratkopiering Jorchi. Selv om det skal sies at jeg laster ned en del tv serier fra nettet, noe musikk og ett par filmer. Men jeg kjøper alltid kvalitetssakene. Ellers liker jeg å ha orginalsakene, samt å vite at man har støttet de folkene som står for underholdningen jeg liker. Det er hvertfall noen normalt oppegående personer som gir lyd fra seg Nå Hsd, beviset lar visst vente på seg? Endret 21. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Gjett om jeg gleder meg til hattespising.Jeg regner med at den blir bra dokumentert? Film? Med lyd? Med tanke på alt vrøvlet og spam'en som har kommet fra en viss kant i denne tråden, så er det nok dessverre liten grunn til å tro at utsagnet om "hattespising" vil være mindre enn bare vrøvl det også. Endret 21. mars 2008 av Vice Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hittil er det vel kun UrgeLoL som har oppmuntret til piratkopiering her, og han synes du er oppegående. Endret 21. mars 2008 av arokh Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hittil er det vel kun UrgeLoL som har oppmuntret til piratkopiering her, og han synes du er oppegående. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere andre som er med å diskutere dette er, en 12, 13 kanskje. Men UrgeLOL er en voksen person, og kan ta ansvar for sine handlinger. Derfor spør han heller ikke om noe innenfor piratkopiering. Hva han velger å gjøre privat får være opp til ham så lenge han ikke inkluderer andre herfra mot deres vilje. - Ja jeg spør igjen jeg. Blir det noe bevis på oss Hsd? Endret 21. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Stenges på grunn av off-topic, og mulig brudd på retningslinjenes punkt 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg