Hsd Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har brent en DVD. Kopiert fra en orginal. Når jeg prøver å spille den i PS3 spiller den bare introen. Så blir det svart. Den funker når jeg spiller den på PC. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hva med å putte inn orignalen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Går ut ifra at du mener VIDEO_TS som du har brent på en DVD? Jeg har svaret! Joho :!: . Men du får det ikke før du kan gjøre rede for at du har orginalen! Og ja, det går ann å spille av brente DVDer i PS3. Lenke til kommentar
Hsd Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har orginalen. Rush Live Antioch. Er VIDEO_TS. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg må ha bevis. Jeg vil ikke være med på å støtte piratkopiering. Og siden du har VIDEO_TS, er det ikke en kopi av noen orginal, men en film du har lastet ned gjennom fildeling. Følgelig kan denne tråden stenges grunnet brudd på rettningslinjene. Piratkopiering og annen form for tyveri har jeg ingenting til overs for. Ha en fortsatt god fredags kveld. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Sjekk denne guiden. Der får du sikkert noen svar: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/418814 Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/437518 The main difference between ISO and Video_TS as far as burning goes is that ISO can produce a DVD-player-compatible disc (assuming the disc is was ripped from was). When burning video_TS, however, you must use burning software that supports Video-DVD. Certain files have to be in certain places on a Video-DVD disc. Again, usually, that's not a problem with ISO if it was ripped from a Video-DVD compliant disc. But that's not the case with Video_TS; simply burning the folder and files onto a DVD is not enough. That's why you need programs like Nero Burning Rom and need to select the DVD-Video compilation type. Dette være løsningen? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Er ikke det som er løsningen nei. Hvordan kan dere som hjelper her gjøre det derer gjør? Ser dere ikke konsekvensene av piratkopiering? edit: Tråden er forøvrig selvfølgelig rapportert. Endret 21. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er ikke det som er løsningen nei. Hvordan kan dere som hjelper her gjøre det derer gjør? Ser dere ikke konsekvensene av piratkopiering? Ser du ikke at han eier originalen? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er ikke det som er løsningen nei. Hvordan kan dere som hjelper her gjøre det derer gjør? Ser dere ikke konsekvensene av piratkopiering? Ser du ikke at han eier originalen? Hvordan skal jeg se det? Fordi han sier det? Du får ikke VIDEO_TS ved å kopiere en DVD, da må du rippe den, eventuelt laste ned fra en som allerede har rippet den. Så den må du lenger ut på landet med. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan skal jeg se det? Fordi han sier det?Du får ikke VIDEO_TS ved å kopiere en DVD, da må du rippe den, eventuelt laste ned fra en som allerede har rippet den. Selvfølgelig kan man få video_ts katalogene dersom man har originalen?? Om du bare skal kverulere og lage kvalme så er det bedre at du bare holder munn. Det er kun du som har insinuert noe om piratkopiering her i tråden. Trådstarter selv har sagt han eier originalen så hva er problemet?? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan skal jeg se det? Fordi han sier det?Du får ikke VIDEO_TS ved å kopiere en DVD, da må du rippe den, eventuelt laste ned fra en som allerede har rippet den. Selvfølgelig kan man få video_ts katalogene dersom man har originalen?? Om du bare skal kverulere og lage kvalme så er det bedre at du bare holder munn. Det er kun du som har insinuert noe om piratkopiering her i tråden. Trådstarter selv har sagt han eier originalen så hva er problemet?? Kjære deg. Har du problemer med at jeg er fundamentalt mot piratkopiering? Da er det nok du som må ta et grundig oppgjør med deg selv og dine verdier kamerat. Det var på ingen måte meningen å lage kvalme, men strengt tatt er det vel du som gjør det. Forøvrig har jeg ikke insinuert noe som helst. Jeg har sagt at jeg vil ha bevis før jeg hjelper, og det må være et premiss det må være lov å sette. Neste gang kan det kanskje være lurt å puste godt inn og ut, og ta en aldri så liten time-out og tenke deg om en gang til før du poster. Bare et lite tips. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Kjære deg. Har du problemer med at jeg er fundamentalt mot piratkopiering? Da er det nok du som må ta et grundig oppgjør med deg selv og dine verdier kamerat. Det var på ingen måte meningen å lage kvalme, men strengt tatt er det vel du som gjør det. Forøvrig har jeg ikke insinuert noe som helst. Jeg har sagt at jeg vil ha bevis før jeg hjelper, og det må være et premiss det må være lov å sette. Neste gang kan det kanskje være lurt å puste godt inn og ut, og ta en aldri så liten time-out og tenke deg om en gang til før du poster. Bare et lite tips. Selvfølgelig har jeg ikke problemer med om du er imot eller for det ene eller andre. Men ta dette et annet sted. Opprett gjerne en egen tråd og fortell om dine opplevelser. Her i tråden er ingen interessert i å høre dine meninger. Kan du ikke hjelpe til så ikke forsøple tråden med opptopic. Såpass burde du vel vite om du i det hele tatt følger ditt eget råd om "time out". I motsetning til deg har jeg hvertfall forsøkt å bidra til hjelp med det trådstarter hadde problem med: Å lage en kopi av sin egen DVD! Du har ikke bidratt med noe som helst fornuftig. Endret 21. mars 2008 av Vice Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Som sagt: Trådstarter har allerede gjort rede for seg, og har trolig også fått den hjelp han trenger. Tråden er vel forsåvidt ferdig sånt sett uansett. Og igjen: Det er kun du som har insinuert noe om piratkopiering her. Trådtarter har ikke gjort det. Tvert imot. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er ikke bevist at han ikke har originalen. Hvem utnevnte deg til piratkopierings-politi? Du har seriøse problemer.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lille venn. Dette er en tråd som tilsynelatende bryter med rettningslinjene, jeg har rapportert den, ergo vil den snart stenges. Trådstarter burde ikke få noe hjelp her, han spør om noe som ikke skal diskuteres. Om han faktisk har orginalen eller ikke spiller heller mindre rolle. Kan han ikke gjøre rede for det, ja da må vi som ansvarfulle forumdeltagere anta det verste. Som sagt: Trådstarter har allerede gjort rede for seg, og har trolig også fått den hjelp han trenger. Tråden er vel forsåvidt ferdig sånt sett uansett. Og igjen: Det er kun du som har insinuert noe om piratkopiering her. Trådtarter har ikke gjort det. Tvert imot. Når vi først er i gang så. Så du synes det er helt greit å hjelpe en person som svært sannsynlig har begått en kriminell handling, så lenge han hevder det motsatte? Det er lov å bruke litt sunn fornuft her. Hvorfor skulle han ville spille av en brent DVD om han selv har orginalen? Er du kjent med emulatorer etc? Om jeg spør deg om hjelp til å finne en Nintendo 64 emulator og et spill, og sier at ... og ja, jeg har jo selfølgelig en Nintendo 64 med dette spillet liggende. Vil du da tro meg på mitt ord? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Når vi først er i gang så. Så du synes det er helt greit å hjelpe en person som svært sannsynlig har begått en kriminell handling, så lenge han hevder det motsatte? Det er lov å bruke litt sunn fornuft her. Hvorfor skulle han ville spille av en brent DVD om han selv har orginalen? Er du kjent med emulatorer etc? Om jeg spør deg om hjelp til å finne en Nintendo 64 emulator og et spill, og sier at ... og ja, jeg har jo selfølgelig en Nintendo 64 med dette spillet liggende. Vil du da tro meg på mitt ord? Personen har sagt at han uansett har originalen. Hva i all verden er det som tilsirer at du vet bedre en personen selv? Uansett må ikke personen redegjøre noe som helst ovenfor deg. Som sagt: lag din egen tråd hvor du evt. tar opp ting som frustrerer deg og hvor du kan mistenkeliggjøre den ene og den andre med dine konspirasjonssteorier. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fordi han vil se om det fungerer såklart? Han kan ha tatt en kopi fordi originalen har fått riper. Det er da ikke din sak å drive en etterforskning for å se om han piratkopierer. Du trenger en hobby eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg