_tommy- Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei. Jeg har en rimelig bra pc som jeg bruker til daglidagse ting, som å surfe, skrive, spille, osv. kan nevne att jeg har AMD xp 2220+ prosessor, 2gb ram og 64mb skjermkort. dette burde holde til en god del spill. men hver gang jeg innstallerer ett litt stort spill som f.eks GTA, Midnight club, osv.. så lagger det som faen. Jeg har prøvd det meste av innstillinger men uten hell. Så er det noen som har hatt samme problemet eller vet hvordan jeg fikser det ? tommy Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) haha, dette er det vi kaller en rimelig dårlig pc :!: 64 mb skjermkort ? Ser ut som du har pc frå år 2000 eller tidligere! Kjøp ny pc, problemet løst! Endret 21. mars 2008 av hans2k Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Har 32mb på den gamle laptopen, og der fungerer det bra.. så tror ikke det er der feilen ligger Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Regner nesten med dette er kødd, men med slik maskinvare kan du ikke akkurat regne med å få kjørt spesielt med spill. GTA kan nok fungere med alt på LOW (har selv kjørt GTA VC på en gammal haug, 512mb ram, 64mb SIS skjermkort) Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Er ikke kødd nei,, men greit, jeg gir opp Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Maskinen er nok litt i eldste laget, men det kan selvfølgelig være andre ting som forverrer saken. Skann maskina for virus og spyware. Dette kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dette er en spøk ja ? Oppdater maskinen din er nok det enkleste svaret jeg kan gi deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå