hobgoblin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen? Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet. AtW om du sjekker loggen det ble linket til tidligere i tråden så er tårnet custom fra ende til annen. 5 kvadrat plexi blant annet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Les lenger oppe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=910165 Arbeidslogg til den pcen. Kapasiteten på den er forresten 13296GB, før OS. Endret 22. mars 2008 av AllFather Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen? Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet. AtW om du sjekker loggen det ble linket til tidligere i tråden så er tårnet custom fra ende til annen. 5 kvadrat plexi blant annet Klarte tydligvis å overse det innlegget.. Takk for tipset. AtW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen? Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet. AtW Det er hjemmelagd :-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen? Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet. AtW Han har bygget det fra bunn av selv, i alu. Det ble linket til workloggen hans. han har bygget det med bla. 2 hovedkortplasser slik at han har både filserver og spillmaskin i samme kabinett. Endret 22. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Sprøtt å se så mangen CRT skjermer enda i live. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Sprøtt å se så mangen CRT skjermer enda i live. Min 21" Eizo dør snart Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Koselig å se tryne på noen på noen av folket fra forumet, og alltid like overraskende å se jenter spille (CS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå