Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

TG08: Dag 2

Anbefalte innlegg

Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen?

Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet.

AtW

om du sjekker loggen det ble linket til tidligere i tråden så er tårnet custom fra ende til annen.

5 kvadrat plexi blant annet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen?

Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet.

AtW

om du sjekker loggen det ble linket til tidligere i tråden så er tårnet custom fra ende til annen.

5 kvadrat plexi blant annet :p

Klarte tydligvis å overse det innlegget.. Takk for tipset.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Det er hjemmelagd :-)

Lenke til kommentar

AtW

Han har bygget det fra bunn av selv, i alu. Det ble linket til workloggen hans. han har bygget det med bla. 2 hovedkortplasser slik at han har både filserver og spillmaskin i samme kabinett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...