Gå til innhold

Ekstern standard DVD-spiller

Anbefalte innlegg

Heisann

Stiller kanskje et dumt spørsmål nå, men det får så være :whistle: Spurte i FAQ-tråden, men fikk ikke noe svar så prøver igjen her.

Er det mulig å kjøpe en ekstern DVD-spiller av samme type som finnes i Xbox 360, altså spilleren som følger med konsollen? Grunnen til at jeg spør er at min Xbox har brutt sammen for 3.gang! Og denne gangen gidder jeg rett og slett ikke å sende den inn til reperasjon. Nok er nok.

Konsollen fungerer som den skal, men DVD-spilleren har tatt kvelden virker det som. Spill discer kommer bare ut igjen uten noe loading, og får jeg spilt dem av tar det ikke lang tid før alt låser seg og det kommer stygge lyder fra DVD-spilleren.

Så, er det mulig? Er som sagt lite interessert i å sende den inn til reperasjon i mange uker og er heller ikke særlig gira på å kjøpe HD spiller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

nei det er ikke mulig.

det er en spesiell id kode på de spillerne som MS setter inni maskinen.

så du må nok sende den inn igjen. eller kjøpe ny maskin...

Lenke til kommentar
Eller du kan heve kjøpet? Er det ikke sånn at de har rett til å reparere den 3 ganger før du kan kreve å heve kjøpet? Gjelder det kun på mobil, PC o.l, eller X360 (o.l) også?

gjelder 360 også! nå kan du heve kjøpet :) hvis du har gitt den inn 3 ganger nå, og har fått den tilbake 3 ganger, og har hatt AKKURAT det samme hardwarefeil tre ganger, så har du rett å heve kjøpet!

Lenke til kommentar
Eller du kan heve kjøpet? Er det ikke sånn at de har rett til å reparere den 3 ganger før du kan kreve å heve kjøpet? Gjelder det kun på mobil, PC o.l, eller X360 (o.l) også?

gjelder 360 også! nå kan du heve kjøpet :) hvis du har gitt den inn 3 ganger nå, og har fått den tilbake 3 ganger, og har hatt AKKURAT det samme hardwarefeil tre ganger, så har du rett å heve kjøpet!

Har dessverre ikke hatt samme feilen hver gang(2 x ring of death og nå DVD-spilleren).

Er det noe stress å skifte DVD-spilleren selv, om jeg kjøper en fra Modnet? Garantien driter jeg i nå og det står mellom å kjøpe en ny konsoll eller skifte spilleren selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...