ebso86 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Er det noen som vet om det gar ann å installere sp1 i det hele tatt på en piratkopiert versjon? Jeg har aktivert det men det går ikke å oppdatere over internett. Jeg tenkte på å laste ned redist versjonen av sp1 og prøve, vil dette gå? (Her påstår det at d går men en kamerat av meg sier noe annet) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det går, men i utg. punktet MÅ du ha en "lovlig" CD-key. Denne tråden er BTW ulovlig, og vil vel bli stengt snart... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Er det noen som vet om det gar ann å installere sp1 i det hele tatt på en piratkopiert versjon? Jeg har aktivert det men det går ikke å oppdatere over internett. Jeg tenkte på å laste ned redist versjonen av sp1 og prøve, vil dette gå? (Her påstår det at d går men en kamerat av meg sier noe annet) Mvh. Erik Dette er vel på kanten av hva som er sømmelig.. det "skal" ikke gå an uten gyldig key. men på den annen side var det vel ikke så mange som mente det var mulig og lande på månen heller Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Les retningslinjene før du poster. Piratkopiering er fy fy tema her på forumet. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det ville jo være brudd på $12 i åndsverkloven: "når det ikke skjer i ervervsøyemed, kan enkelte ekselplar av et offentliggjort verk fremstilles til privat bruk, slike eksemplarer må ikke utnyttes i annet øyemed." jaja .. '86 Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hoho, ikke akkurat et lurt tema nei "Think before writing......" Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er i strid med retningslinjene, les over dem og husk dem. Jeg begynner å bli lei at folk ikke kan retningslinjene, håper at en straff vil komme for slike tilfeller, for dette svært irriterende. Lenke til kommentar
river Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det går utmerket bra.. Ingen problem å fikse det..Men folkens, ikke kom å si at jeg har pirat versjon av XP for at jeg sier dette.. Jeg har bare prøvd det og fikk det til å funke. Jeg har faktisk Orginal WinXP cd.. Jeg holder meg til loven`s lange arm. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er i strid med retningslinjene, les over dem og husk dem. Jeg begynner å bli lei at folk ikke kan retningslinjene, håper at en straff vil komme for slike tilfeller, for dette svært irriterende. Straffen er jo utestengelse.....men hva hjelper et hehe Posten levre ennå da... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Denne levde ekstremt lenge Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har faktisk Orginal WinXP cd.. Jeg holder meg til loven`s lange arm. btw (for kverrulasjonen sin skyld) CD'n gjør ikke XP'n lovlig, bare lisensen gjør det. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvilken versjon av win xp pro har du da? vanlig eller corporate versjon? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 ebso86 fikk seg snart en liten ferie.. Vi tillater ikke dette typen poster i forumet. Les over retningslinjene før dere poster... Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 regner med dette jeg skriver nå er ganske lovlig... Microsoft har skrevet på sine egne sider om dette: http://support.microsoft.com/?kbid=328874 Lite utdrag fra MS sin side: "This article describes how to change the Windows XP product key in a Volume Licensing installation. Because of changes in Windows XP Service Pack 1 (SP1), Windows XP-based computers that use a leaked product key that is known to be available to the general public may not be able to install SP1 or automatically obtain updates from the Windows Update Web site. For example, you may experience the symptoms that are described in the following Microsoft Knowledge Base article when you install SP1:" Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Posten levre ennå da... Posten er den største svindleren jeg vet om! Jeg skulle sende en "postoppkravspakke" i dag. Innholdet var et lite eksternt ISDN modem. Og hva ville jeg får fra selgern? 150 kr. Hva ville posten ha? 149kr! Bra jeg ikke betalte frakten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg