Gå til innhold

Etter win nedlastinger er ferdig så forsvinner de om ikke jeg instalerer dem med en gang

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så forsvinner de hvis ikke jeg velger og installere dem med en gang, ikke på sekundet men at jeg velger og vente til seinere på dagen kanskje. Eneste måten jeg blir tilbudt da for og installere dem er å slå av maskinen så de blir installert neste gang jeg starter, får ett sånt lite win uppdate icon ved hjørne av slå av maskinen knappen.

Spørsmålet mitt er da alstå hvordan kan jeg installere oppdateringene på vanlig måte, som er mulig i begynnelsen ved og trykke på win uppadate iconet nede i høyre hjørne ellers ?

Idiotisk at man skulle lage xp så knotete hvis ikke det skulle vise seg og være mulig å velge noe så enkelt som og installere en oppdatering når man selv vil. Og ja btw er xp jeg bruker ja, glemte og nevne det.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke problemet ditt? Hvis du ikke velger å installere dem med en gang så skal de normalt bli installert når du slår av maskinen din.

Ja vet det, skrev jeg jo over. Og hvordan installerer jeg dem på den vanlige måten da som jeg beskrev over ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...