Gå til innhold

Hei,jeg har blitt bannet fra en server på Css pågruna TK,men hva er TK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Server administratorer er stort sett ganske patetiske mennesker, det er ikke kremen av samfunnet for å si det slik. De er everyday joe, og ofte litt lavere. Finn deg en annen server! :)
Merkelig beskrivelse av stort sett alle serveradministratorer. Jeg vet om en del serveradministratorer, og jeg kan ikke akkurat si at jeg vil kalle de patetiske (pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn), de er kanskje ikke kremen av samfunnet eller noe mer enn "everyday Joe", men jeg ser på de fleste som kremen av dataspill-samfunnet. Både fordi de stort sett arbeider gratis, og fordi de vil gjøre en innsats.

 

Tenker du at du er selv blant kremen av sammfunnet og at du er noe mer enn "everyday Joe"? I så fall, hvordan? Og hvordan har du fått dette synet på serveradministratorer?

 

andersio: Det å slutte å spille på en server kun fordi du blir bannet for å drepe lagspillere er ikke noe jeg vil anbefale - særlig om du liker å spille på serveren. Jeg gjetter på at TK har vært et problem på serveren i den siste tiden, og at serveradministratorne derfor slår hardt ned på dette, slik at problemet kanskje avtar. Men om du vil vite hvorfor dette ble gjort, kan du kontakte serveradministratorne (mail, hjemmeside eller IRC).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

quote]Merkelig beskrivelse av stort sett alle serveradministratorer. Jeg vet om en del serveradministratorer, og jeg kan ikke akkurat si at jeg vil kalle de patetiske (pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn), de er kanskje ikke kremen av samfunnet eller noe mer enn "everyday Joe", men jeg ser på de fleste som kremen av dataspill-samfunnet. Både fordi de stort sett arbeider gratis, og fordi de vil gjøre en innsats.

 

Tenker du at du er selv blant kremen av sammfunnet og at du er noe mer enn "everyday Joe"? I så fall, hvordan? Og hvordan har du fått dette synet på serveradministratorer?

 

andersio: Det å slutte å spille på en server kun fordi du blir bannet for å drepe lagspillere er ikke noe jeg vil anbefale - særlig om du liker å spille på serveren. Jeg gjetter på at TK har vært et problem på serveren i den siste tiden, og at serveradministratorne derfor slår hardt ned på dette, slik at problemet kanskje avtar. Men om du vil vite hvorfor dette ble gjort, kan du kontakte serveradministratorne (mail, hjemmeside eller IRC).

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Server administratorer er stort sett ganske patetiske mennesker, det er ikke kremen av samfunnet for å si det slik. De er everyday joe, og ofte litt lavere. Finn deg en annen server! :)

 

Digga den beskrivelsen! ;)

Er nok mange av oss serveradmins som gjør en god jobb, og er sikkert mange som ikke duger til noe. Men å generalisere slik du gjør viser bare at du ikke er kremen av samfunnet, for å si det slik. :)

Lenke til kommentar

Serveradmins er patetiske og snille, akkurat som oss andre, jeg har selv vært serveradmin, og var ganske kjip med TKers. Det er forståelig, fordi det er ofte de som spiller dårlig(ikke ser på mapen) som TKer, og hvem vil ha server full av n00bs? Om du får for mange av disse TK n00bsene på en server, så slutter de gode folkene å komme på den, og du får ikke no credit... Men om du kontakter admin, blir du sikkert unbannet, som jooakim sier ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Server administratorer er stort sett ganske patetiske mennesker, det er ikke kremen av samfunnet for å si det slik. De er everyday joe, og ofte litt lavere. Finn deg en annen server! :)
Merkelig beskrivelse av stort sett alle serveradministratorer. Jeg vet om en del serveradministratorer, og jeg kan ikke akkurat si at jeg vil kalle de patetiske (pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn), de er kanskje ikke kremen av samfunnet eller noe mer enn "everyday Joe", men jeg ser på de fleste som kremen av dataspill-samfunnet. Både fordi de stort sett arbeider gratis, og fordi de vil gjøre en innsats.

 

Tenker du at du er selv blant kremen av sammfunnet og at du er noe mer enn "everyday Joe"? I så fall, hvordan? Og hvordan har du fått dette synet på serveradministratorer?

 

andersio: Det å slutte å spille på en server kun fordi du blir bannet for å drepe lagspillere er ikke noe jeg vil anbefale - særlig om du liker å spille på serveren. Jeg gjetter på at TK har vært et problem på serveren i den siste tiden, og at serveradministratorne derfor slår hardt ned på dette, slik at problemet kanskje avtar. Men om du vil vite hvorfor dette ble gjort, kan du kontakte serveradministratorne (mail, hjemmeside eller IRC).

Har spilla CS i 5 år nå, og ennå i faen ikke fatta hva FF gjør på en public-server, er man uheldig og bommer, får hs på en på laget med AW så han dauer, så blir man banna, WTF? Det er ikke vits med FF på public, bare på warservers!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Joda, selvfølgelig... Det er der det lønner seg en meny der man kan "straffe" den som TK'et.. Sier de sorry, tar de fleste ihvertfall å tilgir dem, om de gjør det med vilje, kan man slaye/blinde osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...