FullColor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg prøvde og laste ned en demo fra gamer.no her men så lenge win brannmuren er på så går det ikke, inntil jeg skrur den av og starter opera på nytt, da går det. Jeg har prøvd og tillate alt av options i brannmuren uten at det har hjulpet, prøvd f.eks å åpne port 21 tcp og udp, men ingen ting har hjulpet. Noe som kan hjelpe meg og få den til og slutte med det der ? Endret 21. mars 2008 av AllColer Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ta deg en tur innom denne tråden og se om du ikke finner et alternativ til den innebygde Windows brannmuren. Jeg har selv erfaring med at den blokkerer ting den ikke skal blokkere. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Takk, leste hele tråden og det var godt med en oppdatering, trengte jeg vist. Men ang windows sin innebygde brannmur så bruker jeg allerede comodo til brannmur var mest bare av frustrasjon og nysgjerrighet at jeg ville finne ut hvorfor det ikke gikk med den. Men linken du linket til inneholdt masse annen nyttig informasjon Endret 23. mars 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå