kaarebeate Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 har en diskusjon gående: får man sommerferie under førstegangstjenesten?? Lenke til kommentar
Revenant_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nei. Det du antakelig mener er en av langpermene som er meget mye lengre enn de andre som skal komme ca. halvveis inne i tjenestetiden, noe som varierer fra hvilken måned du har innrykk i. I mitt tilfelle kom jeg inn i august -07, dermed ble min lengre perm i jula. For de med innrykk i vår så har de den i sommerstid (juni/juli). Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jo. Du kan søke om perm når du vil, og får det innvilglet mm. det er noe spesielt som skjer da, vakter osv. Kan sikkert variere fra sted til sted, men sånn er det på Haakonsvern. Lenke til kommentar
Revenant_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jo. Du kan søke om perm når du vil, og får det innvilglet mm. det er noe spesielt som skjer da, vakter osv. Kan sikkert variere fra sted til sted, men sånn er det på Haakonsvern. Er sånn i Hæren også, men jeg tenkte trådstarter tenkte mer på fellespermene. Forøvrig er lengden på de permene man søker på ganske spredt, såklart, ettersom situasjonen eller grunnlaget for søknaden varierer. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 tenkte mer på fellespermene ja! hvor mange permdager har man i garden f.eks.? Lenke til kommentar
Revenant_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 tenkte mer på fellespermene ja! hvor mange permdager har man i garden f.eks.? Etter det jeg har erfart er dette noe spredt. Snakket med en fyr fra 2BN som sa de hadde 1 hel uke når de var på perm, mens vi i SBBN/TKP hadde bare 5 dager. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tilhører HVUV, og vi fikk 10 dagers perm nå. Iløpet av de 6 månedene i tjeneste har vi tre "langpermer". Første er på 4-5 dager, og de to andre er på 10 dager. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tilhører HVUV, og vi fikk 10 dagers perm nå. Iløpet av de 6 månedene i tjeneste har vi tre "langpermer". Første er på 4-5 dager, og de to andre er på 10 dager. Åja, får vi enda en på 10(12 for meg ), når er den? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg tar fri når jeg vil for min del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå