Gjest Rock_tha_dancefloor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei, Jeg er ganske blank når det kommer til dansing osv men jeg skal ut ikveld og lurer på hvordan man skal danse på diskotek osv Vil liksom ikke bli stående som en idiot på gulvet der heller selv om man har fått seg litt å drikke Noen som kan komme med noen konkrete forslag til hvordan man kan danse? Man står jo ikke akkurat å danser salsa, vals eller sving på et diskotek Takker sinnsykt for alle svar! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Se på hva de andre gjør, men prøv å legge inn litt av "deg selv". Når du omsider har fått litt innabords og alle andre også for den del, så syns du nok at du danser dritbra, og det gjør alle andre også. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det viktigste når du danser er at du føler deg komfortabel på dansegulvet. Om du ikke slapper av når du danser merkes det fort, så slapp av og beveg deg slik du føler for. Det er ikke så mange som ser dumme ut når de danser, øv deg litt forran speilet og sørg for at du er i godt humør når du kommer dit, så går det nok bra. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Følg rytmen, gyng fram og tilbake med bena eller overkroppen. Når du er blitt mer sikkert på deg selv kan du dra noen bra moves. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvis du ikke kan danse kan du danse noe helt horribelt. Jeg hadde en periode der jeg tok av på Chainsaw. Det ser ikke bra ut, men det ser tidig ut, er tidig og det skaper mange smil. Om byn er stedet å gjøre det på er vel kanskje diskutabelt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vel jeg har gjort det før og det gikk ikke så bra. hadde en venn som filmet alt og ble gjort til latter i flere måneder etterpå heh så ikke dans uten takt i kroppen, og ikke for mye alkohol i kroppen for da faller du bare. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=4SItPGEsjLQ Ikke disko, men mulig du kan plukke opp noen gode ideer? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Du skal danse slik. Da knuller jeg deg lett. Uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 plukke epler og dra på handletur gjorde man mer for 10år siden? :S Men se på hva andre gjør. Bootydance overlater du til jenter Selv er jeg gutt og mekker bootydancen til mira craig ganske bra (tilbakemeldiner sier så), men dette gjøres ikke på dansegulvet. Dette er 2 grunner til: 1. Det ser stygt og feil ut. 2. Det gjør vondt i kukken. (Den smekker opp og ned) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Tråden stenges. Endret 22. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg