tek77 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Kan noen hjelpe meg.. Har et PointOfView GeForce 3 kort m/ TV-Out. Får frem bilde på TV'en, men får ingen farger! Er det noen innstillinger jeg må endre her? Kjører Win2000 Pro. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Prøv å søk mer på TVen, hadde en Sony TV som jeg fikk både sort/hvit og farger på - bare på forskjellig "modus"! Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Dette emnet er besvart 100 ganger før i dette forumet. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hvis det ikke er tusen ganger da.. :smile: uansett... du må aktivere svhs på inngangen du bruker på tv'en, så løser nok det problemet. ___ TV Lenke til kommentar
tek77 Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Takker så mye! Det viste seg at jeg brukte feil scart-inngang på TV'en. Det var bare den ene scart-inngangen som kunne ta imot S-VHS signaler, og jeg hadde selvfølgelig tatt feil! Men nå funker det 100%. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 20:49, tek77 skrev:Takker så mye!Det viste seg at jeg brukte feil scart-inngang på TV'en. Det var bare den ene scart-inngangen som kunne ta imot S-VHS signaler, og jeg hadde selvfølgelig tatt feil! Men nå funker det 100%. S-Video! S-VHS er en videomaskintype og en videobåndtype. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 er ikke alle som kaller det det,etter at en kar her på forumet plukket på meg om det, så hører jeg nesten ikke annet s-vhs alle kaller det for det....tilogmed en kar på rolfs, clas ohlson(?) kaller det for s-vhs.......tror du å leve med det :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 21:57, jan rune skrev:er ikke alle som kaller det det,etter at en kar her på forumet plukket på meg om det, så hører jeg nesten ikke annet s-vhs alle kaller det for det....tilogmed en kar på rolfs, clas ohlson(?) kaller det for s-vhs.......tror du å leve med det :smile: Ja, jeg vet... Plager meg grenseløst når folk med peiling (as if) klusser det til, f.eks karen jeg kjøpte dvdspiller hos på Rolfs. Makan til amatør.... (lang historie) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå