Monhart Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tenker litt på å fornye pc`en, og har tenkt på XP-cpu med barton-kjerne, men hvilket hovedkort bør jeg velge? Kommer ikke til å overklokke, men heller satse på et så lydløst system som mulig. Så altså; hvilket hovedkort bør jeg velge til en XP-barton cpu? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 ASUS A7N8X eller delux utgaven. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 En grunn hadde vært fint, ikke bare; "Det hovedkortet er best fordi jeg har det selv", eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Til et nytt AMD system bør du velge nForce2 uansett, det er rett og slett raskest og mest fremtidsrettet. Likevel, siden Barton ikke er i hyllene ennå kan du vente på KT400A, bare for å se hvordan det er. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nforce2 er det beste brikkesettet på markedet nå, da har du utelukket en del hovedkort. Dette er en Nforce2 roundup, med et Via kt 400 og 333 kort med i ytelsessammenligningen, så kan du se hvordan de yter i forhold til hverandre. Ytelsesforskjellen mellom Nforce2 hovedkortene er minnimalt, det som skiller de er (hva du får med)/pris. Så finn ut hva du ønsker som tillbehør, og finn et Nforce2 kort som har det så er du sikret et godt kort. Selv syns jeg ABIT NF7-S ser ut til å gi mer for penga en ASUS sitt kort, men det der blir bare smak/behag. Velg hvilket Nforce2 kort som du føler passer ditt behov best. Alle kjører barton like bra. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 fordi dette er et av to nForce2 hovedkort jeg har prøvd, husker ikke navnet på det andre og av disse to var det dette jeg likte best (delux utgaven). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå