C-angel Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Vet ikke om jeg poster i riktig kategori nå, men regner med at noen flytter dette hvis ikke. Saken er at jeg har store problemer med at forumet henger seg. Spesielt så gjelder dette når jeg er inne på bildekritik-siden. Hvis jeg åpner et bilde og lukker det, så må jeg restarte browseren for at jeg skal kunne åpne et nytt bilde igjen, eller navigere videre i forumet. Dette gjelder både ved bruk av Explorer og Firefox. Og både på min jobb-pc (win-200) og med min bærbare (win-Vista). Generelt så er også forumet ofte utrolig tregt når jeg er inne på nevnte områder av forumet. Er dette et kjent problem? Endret 21. mars 2008 av C-angel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hmm, jeg har aldri opplevd disse problemene med hverken FireFox 2.x eller IE7 (både 32- og 64-bits). Har du noe antivirus- eller internettsikkerhets-programvare som kanskje lager krøll? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Kjører AVG på den bærbare. Jeg er litt usikker på hva som blir benyttet på jobben, men lurer på om det er AVG som blir brukt der også. Det pussige er at det dreier seg om maskiner med helt forskjellige oppsett, og på to vidt forskjellige lokasjoner. Jeg har derfor antatt at dette var et problem med diskusjon.no og ikke lokalt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Vi kan ikke få nettlesere til å bare krasje, så her må det være snakk om noe lokalt. Har du oppgradert nettleseren og sett om det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg