mountains Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10169 Tenkte på denne her. Den skal hovedsaklig brukes til spill. Prisantydning er på ca. 6-7000 spenn. Den skal ikke overklokkes. Lurte på å forandre på ram, skjermkort og prosessor... Tips fra folket? Ser ut som jeg må ha en ny skjerm også gitt, og her har ikke peiling i det hele tatt. Endret 21. mars 2008 av mountains Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 svarkt skjermkort. og altfor kul versjon av vista for en billig pc. mitt tips er å bygge hele greia selv. bruke prisguide for å finne billige priser. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) enig ass! den pcen der var lettere sagt crap i forhold til hva du får for 6500 spenn i byggselv.. viss du vil bruke litt ekstra penger 6500+os,, så får du dette ! rimelig kick ass i forhold til den du hadde Quadcore gaming til 6500. eller duel core gaming. + Vista home prem Endret 21. mars 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Bare skit den der PC-en der ja! Klarer ikke noen spill med det der jalla-skjermkortet, kanskje sims og civ og sånn der. 1gb ram er alt for lite nå. Kjøp noe annet, netshop sin kampanjemodell er bra, 10000kr med skjerm og bra prosessor, 4gb ram, bra skjermkort. Big-T Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68852 helt komplett pc. med OS skjerm høytalere mus tastatur. godt skjermkort. kan helt klart forbedre cpu om du har penger til det. bra ram helt ok kabinett med psu som også er helt ok. eneste du manger da er et kult spill å spille! edit: fjærna os fra handlekurv. for den gjore at en av de dyre webshoppene kom først av de som hadde alt. Endret 21. mars 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
mountains Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68852 helt komplett pc. med OS skjerm høytalere mus tastatur. godt skjermkort. kan helt klart forbedre cpu om du har penger til det. bra ram helt ok kabinett med psu som også er helt ok. eneste du manger da er et kult spill å spille! Den så ikke så dum ut. Regner med at jeg må kjøpe disse delene fra ulike forhandlere da? Jeg kan ikke å bygge selv, så må sikkert levere de delene til en pcbutikk som kan sette det sammen for meg. Vista er uaktuelt for meg, har xp her, men er litt usikker på om den klarer 2gb ram? Mus og tastatur trenger jeg heller ikke. Hvordan er forresten ytelsen på skjermkortet, sett med dagens spill? Jeg vil kunne kjøre de nyeste spillene laggfritt, selv om jeg kanskje må lempe litt på innstillinger o.l. Endret 21. mars 2008 av mountains Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) alle delene er tilgjenglige hos amentio ivertfall. å bygge selv er ikke vansklig. man ser lett hvor alle delene skal hen på hovedkortet når du har festa det pent i kabinettet. edit2: xp klarer omtrent 3.2gb med minne. samme gjelder vista 32bit Endret 21. mars 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå