Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skal kjøpe spillpc, prisantydning 6-7000, trenger tips til oppsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68852

helt komplett pc. med OS skjerm høytalere mus tastatur. godt skjermkort. kan helt klart forbedre cpu om du har penger til det. bra ram helt ok kabinett med psu som også er helt ok. eneste du manger da er et kult spill å spille!

edit: fjærna os fra handlekurv. for den gjore at en av de dyre webshoppene kom først av de som hadde alt.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68852

helt komplett pc. med OS skjerm høytalere mus tastatur. godt skjermkort. kan helt klart forbedre cpu om du har penger til det. bra ram helt ok kabinett med psu som også er helt ok. eneste du manger da er et kult spill å spille!

Den så ikke så dum ut. Regner med at jeg må kjøpe disse delene fra ulike forhandlere da? Jeg kan ikke å bygge selv, så må sikkert levere de delene til en pcbutikk som kan sette det sammen for meg. Vista er uaktuelt for meg, har xp her, men er litt usikker på om den klarer 2gb ram? Mus og tastatur trenger jeg heller ikke.

Hvordan er forresten ytelsen på skjermkortet, sett med dagens spill? Jeg vil kunne kjøre de nyeste spillene laggfritt, selv om jeg kanskje må lempe litt på innstillinger o.l.

Endret av mountains
Lenke til kommentar

alle delene er tilgjenglige hos amentio ivertfall.

å bygge selv er ikke vansklig. man ser lett hvor alle delene skal hen på hovedkortet når du har festa det pent i kabinettet.

edit2: xp klarer omtrent 3.2gb med minne. samme gjelder vista 32bit

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...