Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei, jeg lurer på om man kan man bruke noe annt som glide middel enn glide middel? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vil ikke anbefalt det ettersom det kan være mye dritt i de "alternativene" som du ikke vil ha her og der. Kommer selvfølgelig helt ann på hva du bruker, men vil nok anbefale vanlig glidemiddel. Mer effektivt er det nok og Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hva med spenol? :S Spytt? eller Vaselin da:S? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Grease, flytende melange eller fugemasse? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Spytt tørker fort ut, og Vaselin er veldig tungt oppløselig så tror nok Spenol er det beste alternativet, men tror ikke jeg vil anbefale det heller Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Selv de gamle grekene brukte olivenolje... Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Selv de gamle grekene brukte olivenolje... Før i tiden brukte folk grisetarmer som kondomer også, men det gjør vi vel ikke lenger? :] Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Olivenolje/solsikkeolje funker bra det.. Kan være litt vanskelig å vaske helt vekk etterpå da.. Mener å ha hørt at spenol er skadelig til bruk som glidemiddel.. Skal ikke si sikkert da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Eg vil i alle fall anbefale "naturlege" ting som olivenolje/diverse oljer. Babyolje funker vel fint? Dog. ingen eigne erfaringar på området.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Her er vel allerded opptil fleire tråder om emnet bla. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=glidemiddel Bare å eksperimentere, hva med yoghurt, sviskekompott, risgrøt? Går personlig mest for spiselige ting siden det er mindre sannsynlig at det er skadelig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Du kan bruke masse rart på kølla, MEN ikke stikk tissen inn i dama etterpå. Det forstyrrer bakteriefloraen i kjeden. Særlig hvis man må vaske vekk oljeaktig glidemiddel med såpe. Vannbasert er best. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Spesielt ikke noe med sukker i. Det er fy.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Folk har faktisk brukt naturell Yoghurt, istede for slike sopp og bhbalansegreier du får kjøpt på apoteket. når vi snakker om fusseri som kan skje ved bruk av for mye såpe osv. Endret 22. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Folk har faktisk brukt naturell Yoghurt, istede for slike sopp og bhbalansegreier du får kjøpt på apoteket. når vi snakker om fusseri som kan skje ved bruk av for mye såpe osv. Med bhbalansegreier mener du ph-balansegreier, sant? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 *Lurer på hva bh-balansegreier er* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Babyolje duger, men det burde ikke brukes mye hvis du skal inn i en jente. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke om jeg skal ta råd fra en som heter flyndrefjes, skeptisk! Men jajo, det kan vel prøves. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Soyaolje lukter jo rart. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser at svarene her går utfra at man skal inn i skjeden etter at man har smurt inn lillemann? Det er ikke den inngangen jeg tenker på først når jeg hører glidemiddel ... men det kan jo bli aktuelt der også. Når det gjelder analsex og alternativ smøring, anbefaler jeg margarin eller smør. Ellers er den lenken til HValder morsom lesing! Mange kreative forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg