Alexander Schindler Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Påskemorgen slukker sorgen, eventuelt gjør filmanbefalingene på langfredag samme nytten. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tror jeg skal ta å se Donnie Darko Lenke til kommentar
S_J Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 "Life of Brian"? Den heter "Profeten Brians liv og historie"! Noe som tydeligvis en annen ansatt har fått med seg: http://prisguide.kulturo.no/product.php?productId=31020 Lenge forbudt var den vel heller ikke. Begge de to første filmene er gode, den siste tror jeg ikke jeg har sett, kanskje jeg skal se den. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Synd jeg så Donnie Darko for noen dager siden da, ellers kunne jeg jo sett den nå. Dog blir jeg alltid så trist av filmen. Sitter med tårer i øynene hver eneste gang på slutten av filmen. Nei, skal ikke røpe noe, men jeg synes nå filmen er trist. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Synd jeg så Donnie Darko for noen dager siden da, ellers kunne jeg jo sett den nå. Dog blir jeg alltid så trist av filmen. Sitter med tårer i øynene hver eneste gang på slutten av filmen. Nei, skal ikke røpe noe, men jeg synes nå filmen er trist. Helt enig, så den for første gang før i dag, og ble veldig overrasket over hvor mørt og dyster, og samtidig ganske dyp den var. En av de bedre filmene jeg har sett på veldig lenge. Har lyst å se den igjen, bare for å se om jeg jikk glipp av noe.. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Begge de to første filmene er gode, den siste tror jeg ikke jeg har sett, kanskje jeg skal se den. Den siste (Meaning Of Life) gikk nettopp på NRK3. Ikke at det hjelper det så mye, om du ikke så den da... Den var helt ok, men ikke så morsom som de to andre. Life Of Brian er den beste Monty Python-filmen av de tre, og passer nok også best i påsken Lenke til kommentar
S_J Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Meningen med livet har jeg da sett (en virkelig bra film), jeg mente den tredje i artikkelen (Quo Vadis). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har en usett Life of Brian stående i hyllen så den må sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg