Spir- Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har Windows XP på 2 maskiner i huset. Når jeg starter Maskin 1 , skriver brukernavn & passord går det ca. 1 minutt før jeg for opp skrivebordet. Når jeg starter Maskin 2 , skriver brukernavn & passord går det ca. 5 sekund før jeg for opp skrivebordet. Noen som kan hjelpe meg ?? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du kan teste med å skru av en Service som heter 'Background Intelligent Transfer' du finner den i lista over services.msc ganske høyt oppe. vet det har hjulpet mange Lenke til kommentar
tundra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er maskinene identiske da? Eller er det forskjellig prosessor, ram, hd osv.? Hvis den ene maskinen er raskere enn den andre i utgangspunktet, vil det jo være sånn i oppstarten også da... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har du netverkskort på den ene sett fast ip kort 1 192.168.0.X mask 255.255.255.0 eventuelt kort 2 10.0.0.X 255.0.0.0 x=skal ikke være lik på den andre maskinen så på den ene kan det være en og på den andre 2, dette har hjulpet meg mye Ellers kan det hende at det er noen drivergreier som er problemet, slitt med wacom sine drivere her ellers kan det være mange programmeer som skal startepå kort tid, løses med msconfig Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis ikke PCene er helt like, kan du ikke tro at den ene skal starte opp like raskt som den andre... Kommer helt an på hva er i hver PC og hva hver PC har installert på de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå