Celtnor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ... i måneden, hva tror dere det kan koste?? sånn ca? Takk! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det kjem heilt an på kor mykje data du lastar ned: http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...bilen/index.jsp Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Leser du enkle sider med kun tekst koster det omtrent ingenting, mens sitter du og ser på sider med masse bilder, flash osv osv så blir det fort dyrt. Men som min mor alltid sa: "alt er relativt". Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvor har du tenkt og surfe med mobilen? MTU har fri surfing i deres eget nett men dette nettet er bare i Oslo, Bergen, Stavanger og Drammen. Men tilbake til emnet.. Hvor mye det vil koste kan mann ikke si noe om. Når du surfer via GPRS er det ikke tiden som telles, men hvor mye data du sender og tar imot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På min mobil har jeg WLAN, og surfer gratis når jeg er et sted som har dekning på åpent nett. Dersom man er i relativt tettbygd strøk, er dette sjelden noe problem. Kjøper aldri telefon uten WLAN igjen :-) Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Dersom du brukar mobilen som PC-modem vil ei enkel side ofte koste fleire kroner, sjølv når visning av bilete er slått av. Surfar du på sjølve mobilen vil eg anbefale Opera Mini. Dette programmet er knytt til ein server som komprimerer dataane, slik at datatrafikken (og dermed kostnaden) vert mykje mindre. Slår du av visning av bilete vil ei wap-side (3 kB) typisk koste ca 3 øre. Ei vanleg (web)side (10 kB) vil koste ca 10 øre. Slår du på visning av bilete vert det dyrare, særleg gjeld dette websidene, som då fort kan komme opp mot 100 kB. Prisen er også avhengig av abonnementet ditt. F.eks. kostar datatrafikk 20 kr./MB hos Netcom, medan One Call berre tek 5 kr. Dersom du bur i ein større by (Oslo?) og har dekning og abonnement frå MTU, skal surfing vere gratis, så sant du er på deira nett. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hehe En kanadisk 22-åring lot være å sjekke operatørens 3G-priser. Det ble en dyr tabbe. Surfet for en halv million Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå