nelsonzabala Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det noen som veit hvor jeg skal ordne en minnebrikke eller harddisk, slik at det kan vises video,music og bilder på PS3? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Uten at jeg har noe ytterligere belegg for å påstå det som f.eks. erfaring, så mener jeg å ha lest at du må opprette mapper som heter music, photos, video eller noe slik. Forøvrig så må harddisken benytte filsystemet FAT32. Lenke til kommentar
nelsonzabala Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Er det noen der som kan bekrefte dette?? Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ja, FAT32 it is. Jeg skifta filsystem på min eksterne hdd rett før jeg kjøpte PS3, pga en live dvd var for stor for FAT32 ... Lenke til kommentar
nelsonzabala Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ok! Men er det ikke oe spesiel måte å ordne bilder/musikk/video på??? Noe med mapper??? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Griffin svarte jo på spørsmålet ditt. Mener dette er dokumentert i manualen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå