yinyou Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei, jeg bruker header og footer og alt det der men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få inn title og metainfo og slikt. Dessuten skal jeg ha et script på noen sider. Jeg har skjønt det er noe <title><?php echo($title);?></title>.. eller noe sånt.. men hvor skal jeg definere title og de andre tingene? Endret 21. mars 2008 av Ledang Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 $title="Min tittel"; må stå over der du skriver ut tittelen Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Funker ikke helt. Jeg gjør som de viser på siden her: http://www.renaultbiler.no/artikler/vis_ar...php?artid=11431 og har en fast header. Og jeg vil ha en tittel som viser akkurat hva man er innpå på siden min(ikke en fast tittel) Derfor er det forskjellig tittel fra side til side vis du skjønner Endret 21. mars 2008 av Ledang Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 $fil = ''; $tittel = ''; $meta = ''; switch( $_GET['side'] ) case 'noe': $fil = 'noe.php'; $tittel = 'Noe'; $meta = '<meta>....</meta>'; break; case 'nei': $fil = 'nei.php'; $tittel = 'Nei'; $meta = '<meta>ubrukelig søppeltag</meta>'; break; default: $fil = 'forside.php'; $tittel = 'Forsiden'; } $tittel .= ' @ ThisWebSite.com'; require 'header.php'; require $fil; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå