tiboine Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har et snodig problem. Når Windows holder på å laste opp. der du ser de prikkene gå fra venstre til høyre, så stopper det opp etterhvert. prikkene går sakte. 1/3 prikk hvert 5 sekund elns. Først så trodde jeg det var Vista. Men akkurat det samme i xp. Så sjekka jeg diskene. ikke no problem der. Til slutt så fant jeg en midlertidig løsning på det; Slå på maskina i et sekund, så dra ut strømkabelen, sette den inn igjen så starte maskina på nytt. Virker hver gang, men begynner å bli litt lei det:p Hadde ikke gjort noen hw forandringer før det skjedde. har heller ikke klokka. Men de siste dagene så har jeg fått en feilmelding når jeg booter maskina. "overclocking failed. press F2 to reset to normal values". Litt rart siden jeg ikke har klokka. av specs så har jeg: Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3 Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5 Corsair Powersupply 520W, 120mm Vifte, Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kan hende det er noe galt med psuen eller er kablene koblet riktig til hovedkortet som f.eks 4 eller 8pins kontakten til cpuen? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 kan vel kanskje hende det. men den er rimelig ny, og alt annet virker som det skal. Kablene var satt i ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå