Gå til innhold

Flere med samme problem K850i?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli drittlei. :thumbdown:

Mobilen fungerte helt topp i starten, men har bare blitt verre og verre.

Henger seg ofte opp ved bildevisning.

Får ikke spilt av video.

Ofte sorte bilder med autofokuslys på og ved bruk av blitz.

Elendig batterikapasitet, holder 1-2 dager.

Får ikke justert lyden i medieavspilling.

Noen som har erfaring med Nokia sine toppmodeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Har en N82 og er sånn halveis fornøyd med den. Den har alt og er i teorien en meget god mobil, men batteriet er dårligere enn i se k850i. Det blir feil å si at den er vanskeligere å bruke, men den er mere avansert, noe som jeg ser på som ett minus. Jeg syns menyene på se telefonene er bedre og mere logisk oppbygd. Har hatt flere "småfeil" med den som at jeg ikke klarer å få overført noe eller slette noe fra mobilen, musikkspilleren er defekt. Sistenevnte ble fikset på service, men nå må jeg altså sende den inn på nytt og vente i nok en uke eller to. Kameraet og video er veldig bra.

Mulig det er bare meg, men jeg syns faktisk at min forige mob. k750i er den beste mobilen jeg noen gang har hatt. Hvis den hadde hatt litt større skjerm, bedre kamera og video hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg ville tatt i bruk min gamle se mobil. Jeg har også prøvd k850i, men denne virket mindre responsiv i menyene, og jeg likte ikke tastene på den.

Akkurat nå vurderer jeg en lg ku990, mulig dette er en mobil som jeg kan bli fornøyd med.

EDIT:

Glemte å nevnte at N82 knirker veldig, noe jeg syns ikke burde forekomme på en mobil til 4500,-

N95 8gb har en bedre byggekvalitet, men den koster nesten 6000,- !!

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

jeg hadde en gang en nokia n71 da jeg fikk den så ladet jeg batteriet helt fult etter 24t var det tomt. og sånn er det enda

da tlfen var ca en måned hadde broder'n kjøpt ny scooter og jeg sku ta bilder av den vettu men da slutta kameraet å funke

så slutta høytallern å fungere, den hang se op nesten hele tida.

det var da min tredje nokia.

jeg hadde først en 6230 og det er den aller beste nokian etter min mening da jeg kastet den på en fotball bane og den blei kjørt over av en lastebil på 13 tonn etter det måtte jeg kun innvistere i et nytt deksjel (150kr) og da var den helt fin igjenn.

min andre nokia var en 5500 den hang seg opp hele tiden så den gikk på hylla. etter n71en gikk jeg over til se og hakke hatt et enaste problem med den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...