Marvil Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva skjedde med Skylinene ?Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Lov å kjøre med prøveskilter fra norge i sverige så vidt jeg vet.. Kjørt til københavn med prøveskilter jeg.. for de skulle montere en spesiell del for meg. Det vet jeg, men jeg trodde de var der for å råne, noe som stort sett bryter reglene om prøveskiltbruk. Hva skjedde med Skylinene ?Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Skjedde ikke noe som helst. De to hvite kjørte vel på stålskilter, mens han bakerste hadde klister. Han fikk beskjed om å reise hjemover, før politiet skjønte at de ikke presset runder, men faktisk akkurat hadde kjørt av Kystlink. Ikke noe stress i det hele tatt. Skiltene var lovlige. At skiltene var lovlige regner jeg med, jeg trodde som nevnt over at de var på råning. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 De tok ikke en eneste runde de Kjørte bare fra ferja ut ut av Strømstad Men er det ingen her som har tatt bilder? Jeg så jo tusen folk med kameraer! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva skjedde med Skylinene ?Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Lov å kjøre med prøveskilter fra norge i sverige så vidt jeg vet.. Kjørt til københavn med prøveskilter jeg.. for de skulle montere en spesiell del for meg. Det vet jeg, men jeg trodde de var der for å råne, noe som stort sett bryter reglene om prøveskiltbruk. åh, hvordan var reglene for råning på prøveskilter igjen? Lenke til kommentar
vqb Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Nå er det vel strengt tatt ikke lov å Råne i seg selv, da dette går under unødvendig kjøring. Dvs. man kan få bot om man blir oppservert kjørende på samme sted innen et visst tidsrom. se paragraf §16 i trafikkreglene Men er ikke dette endel OT? Bilder det er snakk om her er det ikke? Endret 23. mars 2008 av vqb Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Jo for tredje gang, bilder fra Strømstad på skjærtorsdag. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fra http://www.haldendagblad.no/bildeserier/article3422133.ece Russen på sitt beste. Se det orginale navnet; Kuk Løs Klan! Hahalolosv. Rånebil - Caddy Life? Rånebil - Toyota Avensis? Ingen av sjåførene var fulle? Det orginale bildet.. Haldenregistrert Volvo med bitches on the hoood Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Haha siste var morsomt:P Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha.. den gule amcarn der. Tror jeg kjenner han som eiern.. hehe.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Trodde dette fenomenet var forbeholdt barn på 18-19 år, altså min alder. Men ser nå på bildene at det var en del smådyre biler der. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Men legg også merke til at de med de litt dyre bilene ikke oppfører seg som idioter i trafikken der (av de jeg så, som var noen hundre) Lenke til kommentar
vqb Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) En kort liste over det jeg klarte skrape sammen av de jeg fant på internettet-t-t-t Bilder: NRK har noen bilder her Street-Garage.com(under Events) Film: Smaalenene VG 1 VG 2 Street-Garage det var det Endret 29. mars 2008 av vqb Lenke til kommentar
Carman Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 er bildene tatt ved EuroCash? ligner virkelig... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Spørs hvilke bilder du hinter til Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har flyttet galleriet hit: http://www.grenlandgatebil.no/galleri/bilt...aertorsdag2008/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå