uranus Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei! Her er våre bilder: http://www.grenlandgatebil.no/galleri/bilt...aertorsdag2008/ Hvis du har noen bilder derfra, legg de gjerne med. Skriv også om jeg kan legge bildene ut i galleriet vårt. - Carl Endret 8. februar 2009 av uranus Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Åh, dette er like moro hvert år! Stakkars svensker. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Og hvor var bildene? I saftig bakrus kan selv de beste glemme eller gjøre feil Lenke til kommentar
tZar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) I saftig bakrus kan selv de beste glemme eller gjøre feil Er tydelig dette Men den som venter på noe godt ... osv Edit: http://tgatebil.no/galleri/thumbnails.php?album=11 skal vel være linken. Fant den på bilforumet Endret 21. mars 2008 av tZar Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Sorry, nei jeg drakk ikke jeg kjørte, men kjørte 17 timer i strekk så var temmelig trøtt Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hva er greia med alle sørstatsflaggene? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Du skjønner, under sørstat tidene råna alle med hester. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Mye er nok rasisme også... Husker på ungdomsskolen da mange av mine med-fjortisser fikk rare meninger om hvordan samfunnet skulle være, da tok de frem sørstatsflagget og det norske flagget og veivet det overalt. Disse har nå vokst opp (les: blitt noen år eldre) og kjører rundt i rånebilene sine med sørstatsflagg i bakruta. De rasistiske meningene deres har de fortsatt. Selvfølgelig gjelder det vel ikke alle, finnes sikkert noen rånere som er opptatt av historie.. Endret 21. mars 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har vel blitt et symbol på bygdenorge, sånn som råning også er blitt. Sørstatene har jo gjerne hatt ord på seg for å være harry og hillbilly, slik som gutta i 240 streber etter å fremstå, spesielt på skjærtorsdag. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Men jeg ser ikke på råning som det, men så er det mange synsvikler på det. Noen mener det er å kjøre frem og tilbake i flere timer, andre (som meg) ser på det mer som å kjøre et sted og stå og prate med bekjente og andre som deler samme interesse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Nå er det vel forskjell på hvordan miljøet, og folkene, er fra Skien til mer grisgrendte strøk. Der går det jo sport i å være mest mulig harry. (så er det vel heller ikke så mange fra Skien som dukket opp med sørstatsflagg heller) Endret 21. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Ja sant, annen kultur nesten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva skjedde med Skylinene ? Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva skjedde med Skylinene ?Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Lov å kjøre med prøveskilter fra norge i sverige så vidt jeg vet.. Kjørt til københavn med prøveskilter jeg.. for de skulle montere en spesiell del for meg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva er greia med alle sørstatsflaggene? greia med sørstatsflagg kommer ann på hvem du spør, noen bruker det fordi det er kult, noen mener det er et rasistisk flagg og andre kan mene at det står for opprørskhet. personlig tror jeg bare det er populært og ikke egentlig er ment å ha en betydning av de fleste som bruker det. wiki om kontroversen ang sørstatsflagget der står det litt om akkurat dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva skjedde med Skylinene ?Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter.. Skjedde ikke noe som helst. De to hvite kjørte vel på stålskilter, mens han bakerste hadde klister. Han fikk beskjed om å reise hjemover, før politiet skjønte at de ikke presset runder, men faktisk akkurat hadde kjørt av Kystlink. Ikke noe stress i det hele tatt. Skiltene var lovlige. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Man skal bare si hvor du har tenkt å kjøre med de såvidt jeg vet. Men disse Skyline gutta kan regelverket på det prøveskilt opplegget. Hadde ikke Norge hatt de hemma reglene om registrering av blant annet Skyline, så ville ikke det vært noe emne, de hadde hatt hvite skilter. MEN hensikten med tråden er å samle bilder, ikke diskutere enkelt personer og biler. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hva er greia med alle sørstatsflaggene? greia med sørstatsflagg kommer ann på hvem du spør, noen bruker det fordi det er kult, noen mener det er et rasistisk flagg og andre kan mene at det står for opprørskhet. personlig tror jeg bare det er populært og ikke egentlig er ment å ha en betydning av de fleste som bruker det. wiki om kontroversen ang sørstatsflagget der står det litt om akkurat dette. Det er jo tåpelig å bruke et flagg uten å mene noe med det. Men dersom de vil kjøre rundt med et flagg som ikke bare står for tvilsomme holdninger, men som også omtrent er synonymt med taper, så gjerne for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå