Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skjærtorsdag i Strømstad (bilder)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye er nok rasisme også... Husker på ungdomsskolen da mange av mine med-fjortisser fikk rare meninger om hvordan samfunnet skulle være, da tok de frem sørstatsflagget og det norske flagget og veivet det overalt.

Disse har nå vokst opp (les: blitt noen år eldre) og kjører rundt i rånebilene sine med sørstatsflagg i bakruta. De rasistiske meningene deres har de fortsatt.

Selvfølgelig gjelder det vel ikke alle, finnes sikkert noen rånere som er opptatt av historie..

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Men jeg ser ikke på råning som det, men så er det mange synsvikler på det. Noen mener det er å kjøre frem og tilbake i flere timer, andre (som meg) ser på det mer som å kjøre et sted og stå og prate med bekjente og andre som deler samme interesse.

Lenke til kommentar

Nå er det vel forskjell på hvordan miljøet, og folkene, er fra Skien til mer grisgrendte strøk. Der går det jo sport i å være mest mulig harry.

(så er det vel heller ikke så mange fra Skien som dukket opp med sørstatsflagg heller)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Hva skjedde med Skylinene ?

Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter..

Lov å kjøre med prøveskilter fra norge i sverige så vidt jeg vet.. Kjørt til københavn med prøveskilter jeg.. for de skulle montere en spesiell del for meg.

Lenke til kommentar
Hva er greia med alle sørstatsflaggene?

greia med sørstatsflagg kommer ann på hvem du spør, noen bruker det fordi det er kult, noen mener det er et rasistisk flagg og andre kan mene at det står for opprørskhet.

personlig tror jeg bare det er populært og ikke egentlig er ment å ha en betydning av de fleste som bruker det. wiki om kontroversen ang sørstatsflagget

der står det litt om akkurat dette.

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Skylinene ?

Fryktelig smart å reise på rånings i Strømstad med prøveskilter..

Skjedde ikke noe som helst. De to hvite kjørte vel på stålskilter, mens han bakerste hadde klister. Han fikk beskjed om å reise hjemover, før politiet skjønte at de ikke presset runder, men faktisk akkurat hadde kjørt av Kystlink.

Ikke noe stress i det hele tatt. Skiltene var lovlige.

Lenke til kommentar

Man skal bare si hvor du har tenkt å kjøre med de såvidt jeg vet. Men disse Skyline gutta kan regelverket på det prøveskilt opplegget. Hadde ikke Norge hatt de hemma reglene om registrering av blant annet Skyline, så ville ikke det vært noe emne, de hadde hatt hvite skilter.

MEN hensikten med tråden er å samle bilder, ikke diskutere enkelt personer og biler.

Lenke til kommentar
Hva er greia med alle sørstatsflaggene?

greia med sørstatsflagg kommer ann på hvem du spør, noen bruker det fordi det er kult, noen mener det er et rasistisk flagg og andre kan mene at det står for opprørskhet.

personlig tror jeg bare det er populært og ikke egentlig er ment å ha en betydning av de fleste som bruker det. wiki om kontroversen ang sørstatsflagget

der står det litt om akkurat dette.

Det er jo tåpelig å bruke et flagg uten å mene noe med det. Men dersom de vil kjøre rundt med et flagg som ikke bare står for tvilsomme holdninger, men som også omtrent er synonymt med taper, så gjerne for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...