Xibit Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er det noen som har erfaring med dette, det er jo mye billigere for blanke plater "overseas"? Blir vel toll og div. avgifter på platene? Er dårlig utvalg på plater her i norge.... Noen som vil anbefale noe spesielle plater til xbox og pioneer dvr-105? Lenke til kommentar
striky Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det blir tollavgift og moms dersom beløpet du handler for havner over NOK 200,- Kan tenke meg at du kan finne billigere plater i utlandet, men tviler på at det lønner seg når man legger til fraktkostnadene. Lenke til kommentar
thamoon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Mmore sine dvd-r er billige og funker bra til xbox-backups. De er bare 1x, så ha tålmodighet! Jeg har bestilt meg Verbatim 4x, ca 40 spenn stykke, men jeg ser at Traxdata har noen til 30 spenn. Såvidt jeg vet støtter ikke brenneren Smartbuy sine plater. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 www.brenner.no Datawrite DVD-R 4X(Ritek G04)...Funker med DVR105-XBox og PS2 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 www.brenner.no Datawrite DVD-R 4X(Ritek G04)...Funker med DVR105-XBox og PS2 var ikkenoe spesielt billig der?.. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 om du finner dvd-plater til under 11kr, så si i fra Lenke til kommentar
Heia Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 "var ikkenoe spesielt billig der?.." Nei, 4X media er langt fra billig, enda......Du får sikkert billigere utenlands....har sett de nede i ca 1 1/2US$ men + på frakt å alt det andre så blir det ikke noe billigere i det hele tatt... Hadde en bare hatt en onkel i unaiten, så kunne en sendt penger til han, de får fri frakt, så kan han sende det som gave.. Det du må betale ekstra når du kjøper utenlands er: Toll når kjøpet er over 200.- (Ikke sikker på hvor strenge de er på dette lenger) Moms 24% (Den slipper du ihvertfall ikke unna) Frakt..Avhengig av vekt hvor mye en må betale..(Kan bli ganske dyrt) Og så er det kommet en spesiell avgift på pakker,Ca 200.- ( De som så på FBI, så er det den) Da blir det ganske dyrt etterhvert hvis en kjøper en 10 pakning med dvd-r discer.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jammen, hvem er det vel som bruker dvd-r? dvd+r, derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå