medlem-90636 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er ikke fornøyd med splitscreenmodusen på vegas2 . Kanskje det bare er jeg og typen som ikke har funnet ut hvordan man endrer fra firsperson view til thirdperson view (går dette an i las vegas 2??) Men uansett.. i splitscreen blir synsfeltet veldig smalt synes jeg.. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Urk.. Typisk. Må vente på Resistance 2 eller Wipeout HD for å få eit spel eg og kompisen min kan spele med andre ord. Nokre bra bilspel til PS3 med split screen å anbefale, btw? Gran Turismo 5 virker veldig bra, skjønt kontrollen i Colin McRae Dirt faller mykje meir i smak for mine fingre. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Launchspillet Untold Legends er kjekt hvis du har noen å spille ilag med lokalt.. Ikke allverdens grafikk, å dritkjedelig å spille alene, men OK å spille dersom du har noen å spille ilag med. Også billig; bare 199,- på både Gamezone, playX.no, og zailor.no i.flg. prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå